زاهدان- نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگرمی‌خواهیم شاهد توسعه استان باشیم، تنها راه حل آن تقسیم استان است و متاسفانه دولت سیاسی‌ترین مسئولان کشور را به سیستان و بلوچستان فرستاده است.

تنها راه حل توسعه استان سیستان و بلوچستان تقسیم آن است/ استاندار به جای حل مشکلات مردم به دنبال کار سیاسی است

به گزارش قدس آنلاین، حسینعلی شهریاری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه سیستان و بلوچستان در زاهدان با بیان اینکه تقسیم سیستان و بلوچستان به چند استان، توسعه و رسیدگی بهتر به مردم را به دنبال دارد، تاکید کرد: من برخلاف برخی افراد نااگاه، کوته‌بین و تنگ نظر و مسئولینی که حرف‌های آنها همسو با ضدانقلاب خارج‌نشین است و با تقسیم استان مخالفت می‌کنند، موضوع تقسیم استان را با جدیت دنبال می‌کنم.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی افزود: اگرمی‌خواهیم شاهد توسعه استان باشیم، تنها راه حل آن تقسیم استان است.

وی خاطرنشان کرد: ما هرگز در استان به دنبال مباحث قومیتی و مذهبی نیستیم، بلکه تاکید داریم هر شخصی که در استان بکارگیری می‌شود باید انسانی خدمت‌گذار باشد که با نگاه به داخل کشور عمل کند.

شهریاری با اشاره به اینکه امروز برخی افراد در استان به دنبال طرح مسایل قومی و مذهبی جهت بهره‌برداری شخصی هستند، افزود: این افراد آمده‌اند تا بار خود را ببندند و بروند و من اعلام آمادگی می‌کنم در صورت لزوم اعلام کنم که چه کسانی در استان به دنبال سوءاستفاده‌های مالی هستند.

نماینده زاهدان در مجلس افزود: مردم استان نباید اجازه دهند برخی مسئولان که از خارج استان می‌آیند بهره‌برداری‌های شخصی و سیاسی خود را انجام دهند و بروند.

وی با اشاره به مشکلات حوزه آب، راه و جاده‌های روستایی استان، تصریح کرد: امروز استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار زاهدان به جای اینکه به دنبال حل مشکلات مردم باشند، به دنبال کار سیاسی هستند و ابعاد فعالیت‌های سیاسی آنها در استان هر روز افزایش می‌یابد.

شهریاری افزود: متاسفانه دولت سیاسی‌ترین مسئولان کشور را به سیستان و بلوچستان فرستاده است.

نماینده زاهدان در مجلس با اشاره به ربوده شدن تعدادی از ملوانان جنوب استان و عملکرد وزارت خارجه کشور در زمینه آزادسازی آنها، خاطرنشان کرد: تلاش وزرات امور خارجه در تمامی حوزه‌ها ضعیف است و متاسفانه امروز سیاسیت خارجه کشورمان سیاست لبخند است.

 وی با بیان اینکه سیاست‌ها و تلاش‌ها در زمینه برجام نافرجام ماند، تصریح کرد: با وجود تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی توجه به بدعهدی آمریکا و عدم اعتماد به این کشور مستکبر، برخی افراد خوش‌باور در زمینه برجام خوب عمل نکردند و امروز نتیجه برجام و وعده لغو تحریم‌ها را می‌بینیم.

شهریاری با اشاره به اقدامات مناسب زیرساختی اخیر که در سطح استان انجام شده، گفت: هفته آینده علاوه بر بهره‌برداری از دستگاه پیشرفته درمانی "رادیوتراپی" که سال‌ها معطل مانده بود، چندین پروژه درمانی در استان افتتاح می‌شود.

نماینده زاهدان در مجلس گفت: ساختمان جدید چشم پزشکی زاهدان از دیگر پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان سیستان و بلوچستان است که در سفر هفته آینده وزیر بهداشت به استان افتتاح می‌شود.

وی افزود: سه پروژه بیمارستان سوختگی، چشم پزشکی و رادیوتراپی زاهدان جمعاً با اعتبار ۵۱۶ میلیارد تومان احداث شده است.

عضو کمسیون بهداشت و درمان مجلس بیان کرد: تمامی تجهیزات پزشکی که در سال‌های اخیر برای مراکز درمانی استان بکارگیری شده، از بهترین کیفیت برخوردار است.

شهریاری اظهار داشت: وضعیت بهداشتی و درمانی سیستان و بلوچستان نسبت به سایر استان‌های کشور متوسط به بالا ارزیابی می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.