ساری- عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان آمریکا اصلاً قابل اعتماد نیست گفت: اگر از این به بعد آمریکا نسبت به عهد خود وفا نکرد و آن را به‌عنوان نقض برجام تداوم بخشید ما هم اقدام مقابله به مثل می‎کنیم.

آمریکا اصلاً قابل اعتماد نیست/ مقابله به‌مثل می‎کنیم

به گزارش قدس آنلاین، ولی‌الله نانواکناری درباره تصویب تحریم علیه ایران در سنای آمریکا با بیان اینکه تا مصوبه مجلس سنا به تأیید رئیس‌جمهور آمریکا نرسد اعتبار قانونی ندارد.، گفت: فرض بر این می‌گیریم این موضوع مورد تأیید قرار گیرد، مگر تاکنون نسبت به برجام بدعهدی نکردند؟

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این نابخردانه عمل کردن آنان سابقه‌ای دیرینه دارد و مربوط به دیروز و امروز نیست، افزود: ما مردانه عمل کردیم، نسبت به عهد خود وفا کردیم و این تعبیری به‌جاست که آمریکا اصلاً قابل اعتماد نیست؛ وقتی آنچه که می‌گویند عمل نمی‌کنند برخورد منافقانه است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما نسبت به تعهدی که دادیم عمل کردیم، حال اگر از این به بعد آمریکا نسبت به عهد خود وفا نکرد و آن را به‌عنوان نقض برجام تداوم بخشید ما هم اقدام مقابله به مثل می‎کنیم و آنچه که وظیفه خودمان می‌دانستیم از گذشته همان روال را ادامه می‌دهیم و انشاءالله با قوت و توان بیشتر کارمان را پیش می‌بریم.

وی در پایان با اشاره به اینکه جهانیان نیز حتماً متوجه اقدام غیرعاقلانه سران آمریکا شدند، گفت: این بدعهدی و اقدام غیر دیپلماسی را محکوم می‌کنیم و حتماً با برخورد قاطع مواضع خود را در پیش می‌گیریم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.