تهیه کننده فیلم "دریاچه ماهی" گفت: فیلمبرداری اثر از مرز ۵۰ درصد گذشته و مرحله تولید ادامه دارد. "دریاچه ماهی" روایت یک زن از شهدای غواص است.

حضور فیلمی با موضوع "شهدای غواص" در جشنواره فیلم فجر امسال/فیلمبرداری "دریاچه ماهی" از ۵۰ درصد گذشت

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از خبرگزاری میزان، سعید سعدی تهیه کننده سینما با اشاره به ادامه فیلمبرداری فیلم "دریاچه ماهی" گفت: در حال حاضر همچنان مشغول فیلمبرداری کار هستیم.  

وی ادامه داد: حدوداً ۵۰ درصد از کار گذشته است و مرحله تولید همچنان ادامه دارد.

این تهیه کننده سینما در خصوص حضور و یا عدم حضور فیلم سینمایی "دریاچه ماهی" به جشنواره فیلم فجر امسال خاطرنشان کرد: اگر دبیرخانه جشنواره بین المللی فیلم فجر  آثار ارائه شده را قبول کند امسال با دو فیلم در مقام تهیه کننده به جشنواره فیلم فجر خواهم آمد.

فیلم سینمایی "دریاچه ماهی" به نویسندگی و کارگردانی مریم دوستی با نگاهی کاملاً متفاوت به سینمای دفاع مقدس به نگارش درآمده است.

فیلم "دریاچه ماهی" نگاهی به وقایع پس از جنگ دارد و داستان چند خانواده را روایت می کند که در نقطه مشترکی به یکدیگر می رسند و در این میان عشق گمشده ای پیدا می شود.

این پروژه همچنین دارای لوکیشن های بسیاری است و گروه از هم اکنون در تهران، راه آهن اهواز، آبادان، شهریار و چند منطقه مرزی مشغول بازبینی لوکیشن هستند. "دریاچه ماهی" اولین تجربه بلند سینمایی مریم دوستی محسوب می شود که پیش از این ساخت ۱۲ فیلم کوتاه را در کارنامه هنری خود داشته است.

"دریاچه ماهی" عنوان یکی از مناطق عملیاتی در شلمچه و عملیات کربلای ۵ بوده است. در این عملیات تعداد زیادی از رزمندگان غواص به شهادت رسیدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.