ساری- نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دولت باید نسبت به اقدام ضد ایرانی آمریکایی ها واکنش جدی نشان دهد، گفت: دولت با پاسخی مقتدرانه و در خور شأن از حقوق ملت ایران در برابر آمریکایی ها دفاع کند.

دولت با پاسخی مقتدرانه از حقوق ملت ایران در برابر آمریکا دفاع کند

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در دیدار جمعی از مسؤولان با اشاره به اقدام مجلس سنای آمریکا در تصویب طرح تمدید تحریم های ۱۰ ساله علیه ایران اسلامی، این اقدام را نشان دهنده اوج خباثت و دروغگویی دولتمردان آمریکایی علیه ملت ایران دانست

وی با بیان این که آمریکایی ها بر خلاف معاهدات بین المللی این طرح را به تصویب رساندند، افزود: بر اساس برجام آمریکا حق ندارد تحریم جدیدی را علیه ایران وضع کند که متأسفانه آمریکایی ها هیچ اعتنایی به تعهدنامه های بین المللی ندارند و این تحریم های جدید نتیجه خوش بینی کاذب به آمریکایی ها است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که آمریکایی ها هیچ گاه قابل اعتماد نبوده و نیستند، خاطرنشان کرد: علیرغم همه هشدارهای رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره بدعهدی و حیله گر بودن آمریکایی ها متأسفانه بعضی ها هیچ گاه نخواستند این مسأله کاملاً واضح را بپذیرند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که آمریکایی ها از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران توطئه علیه نظام و انقلاب را آغاز کرد و تا به امروز از هیچ تلاشی برای براندازی این نظام فروگذار نکرده است، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها که بازگشت اقتدار خود در منطقه را به نفوذ و براندازی ایران اسلامی می دانند هر روز به بهانه های واهی به این ملت فشار می آورند.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که آمریکایی ها هیچ گاه از مواضع استکباری خود علیه ملت های مستقل به ویژه ایران اسلامی عقب نشینی نخواهند کرد، گفت: این حکومت ظالم و استکباری، بقای خود را در ظلم و ستم به ملت ها می داند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که جریان مذاکرات هسته ای تنها بهانه ای برای نفوذ در ایران اسلامی بود، خاطرنشان کرد: دولتمردان آمریکایی پس از برملا و خنثی کردن پروژه نفوذ خود با روشنگری مقام معظم رهبری، تحریم های ۱۰ ساله علیه ملت ایران را دوباره تمدید کردند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب اسلامی با هوشیاری و بصیرت بالا توطئه نفوذ آمریکایی ها پس از برجام را خنثی کردند، تصریح کرد: اگر روشنگری و آگاهی بخشی مقام معظم رهبری در خصوص مسأله نفوذ نبود امروز آمریکا در مراکز مهم کشورمان نفوذ کرده بودند.

امام جمعه قائمشهر با تأکید براین که ملت ایران هیچ گاه در برابر این اقدام گستاخانه مجلس سنای آمریکا سکوت نخواهند کرد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر مهم ترین مطالبه مردم از دولت و مجلس موضع گیری و پاسخی محکم و کوبنده به این اقدام ضد ایرانی مقامات آمریکایی است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری افزود: کسانی که قبل از برجام می‌گفتند که هم‌زمان با اجرایی شدن برجام تحریم‌ها هم برداشته خواهد شد باید از ملت عذرخواهی کنند چرا که وعده‌شان عملی نشد و فرصت‌ها را برای چاره از دست دادند.

حجت الاسلام والمسلممین معلمی با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی از همان ابتدا نیز به مذاکرات هسته ای خوش بین نبودند، تصریح کرد: ایشان تنها راه مبارزه با تحریم‌ها را در پیش‌ گرفتن اقتصاد مقاومتی برشمردند و باید این امر از سوی مدیران جدی گرفته شود.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که ملت ایران هیچ گاه زیر بار ظلم استکبار نخواهند رفت، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران برای استقلال و آزادی این نهضت عظیم دینی را پایه ریزی کردند و به حتم با تکیه بر توان وظرفیت داخلی هر روز به پیشرفت های تازه ای دست خواهند یافت.

وی با تأکید براین که دیگر هیچ گونه تسامحی از مسؤولان در قبال آمریکایی ها پذیرفتنی نیست، بیان داشت: آمریکایی ها ثابت کردند که همچنان دشمن ملت ایران هستند و کسانی که در جریان مذاکرات همواره بر تغییر رویکرد آمریکایی ها در برابر ملت ایران سخن می گفتند باید شرمسار و پشیمان از گفته و کرده خود باشند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که ملت ایران هیچ گاه با آمریکا سازش نخواهد کرد، خاطرنشان کرد: سازش با آمریکایی ها به معنای معامله کردن با ارزش های دینی است که این کار بردگی و شکست را در پی خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که ملت ایران هیچ گاه زیر بار ظلم و استکبار نخواهند رفت، تصریح کرد: این ملت با همه توان و اقتدار در برابر توطئه های دشمنان به ویژه آمریکایی ها خواهد ایستاد و از آرمان های انقلاب دفاع خواهد کرد.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که کنگره و مجلس سنای آمریکا هر دو به طرح تمدید تحریم های ۱۰ ساله علیه ایران اسلامی رأی دادند، تصریح کرد: دولت باید نسبت به این اقدام ضد ایرانی آمریکایی ها واکنش جدی نشان دهد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید براین که دولت باید با پاسخی مقتدرانه و در خور شأن از حقوق ملت ایران در برابر آمریکایی ها دفاع کند، خاطرنشان کرد: دولت باید با پاسخی مقتدرانه و در خور شأن از حقوق ملت ایران در برابر آمریکایی ها دفاع کند

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که اگر پاسخ دولت نسبت به این اقدام آمریکا مناسب نباشد به حتم باز هم شاهد گستاخی آمریکایی ها علیه ملت ایران خواهیم بود، بیان داشت: برجام نه تنها اثرات مثبتی بر اقتصاد کشور نداشته متأسفانه موجب گستاخی بیشتر آمریکایی ها نیز شده است.

امام جمعه قائمشهر با تأکید براین که تنها راه حفظ استقلال کشور و قطع هر گونه وابستگی به غرب تحقق اقتصاد مقاومتی است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری سال ها است که بر ضرورت اجرای دقیق سیاست های اقتصاد مقاومتی در کشور تأکید دارند که متأسفانه شاهد کم توجهی مسؤولان نسبت به این مسأله مهم هستیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.