رضا معممی مقدم مدیرعامل مرکز توسعه فعالیت های فرهنگی و دینی در پی شهادت مدیر و چند تن از اعضای موسسه رضوان معرفت وابسته به موسسه طلیعه داران ظهور اهواز در حله عراق پیامی صادر کرد.

شهادت شهدای مجاهد فرهنگی مصداق «بالنجم هم یهتدون» است

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از خبرگزاری مهر،  رضا معممی مقدم مدیرعامل مرکز توسعه فعالیتهای فرهنگی و دینی در پی شهادت مدیر و چند تن از اعضای موسسه رضوان معرفت وابسته به موسسه طلیعه داران ظهور اهواز از تشکلهای شاخص جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی پیامی را صادر کرد. متن این پیام به شرح زیر است:

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا   بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ ﴿آل عمران۱۶۹﴾

هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

مسئول محترم موسسه طلیعه داران ظهور اهواز

سلام علیکم

مطلع شدیم در حادثه‌ی تلخ و اندوهبارتروریستی که منجر به شهادت دهها نفر از زوّار ایرانی و غیر ایرانی حضرت سیدالشهداء(ع) در حله عراق گردید، مسئول و جمعی از اعضا مجموعه بهشت رضوان از زیرمجموعه‌های موسسه طلیعه داران ظهور نیز حضور داشتند.

این حادثه‌ که توسط گروه های جنایتکار تکفیری صورت گرفت، منبعث از عظمت راه‌پیمائی اربعین بود، دشمن زبون بمنظور انتقام گرفتن به این اقدام کور و فجیع دست زدند و بار دیگر چهره‌ی خبیث و پلید خود را نمایان کردند. قطعا خون این شهدای مجاهد فرهنگی روح تازه ای را به مجموعه بانوان موسسه خواهد دمید شهادت ایشان مصداق «بالنجم هم یهتدون»  است و بوسیله این ستارگان می توان راه را پیدا کرد و ان شاء الله به دعای این شهدای عظیم الشان شاهد پیشرفت روز افزون در حوزه فعالیت فرهنگی  موسسه بویژه حوزه بانوان خواهیم بود.

ضمن عرض تسلیت به جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و خانواده‌های داغدار از خداوند منان علودرجات برای شهدای طریق الحسین(ع) مسئلت می‌نمایم.

گفتنی است تعدادی از خواهران مجاهد فرهنگی استان خوزستان که برای شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی حضور 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.