نماینده مردم شاهین دژ و میاندوآب در مجلس گفت: خیانت آمریکا به برجام مستندی بر مواضع مقام معظم رهبری در بی اعتمادی به مذاکرات با آمریکا شد.

خیانت آمریکا به برجام؛سند بی اعتمادی به مذاکرات

به گزارش قدس آنلاین به نقل از میزان، جهانبخش محبی نیا در با تقبیح اقدام آمریکا در تمدید تحریم های ده ساله ایالات متحده علیه ایران گفت: همان طور که قابل پیش بینی بود حکومت ایالات متحده به عهد و پیمان خود با ملت ایران وفادار نماند.

نماینده مردم شاهین دژ و میاندوآب تاکید کرد: خیانت آمریکا به برجام مستندی بر مواضع مقام معظم رهبری در بی اعتمادی به مذاکرات با آمریکا شد.

وی در ادامه افزود: آمریکا با تصویت قانون تحریم های ده ساله نشان داد که به دنبال سیطره بر همه کشورها به ویژه کشورهای غربی در جهت راهبردهای خصمانه کاخ سفید است.

محبی نیا گفت: قوانین تحریم های خصمانه به ابزاری در دست آمریکا تبدیل شده است تا خیانت های آنها ضمانت اجرایی پیدا کند.

وی با مخاطب قراردادن دستگاه دیپلماسی گفت: کسی منکر زحمات مذاکره کنندگان هسته ای نیست اما خیانت آمریکا به تفاهم برجام نشان داد که وزارت امور خارجه باید تحلیل های خوش بینانه را کنار بگذارد تا متهم به سهل انگاری نشود.

این نماینده مجلس دهم گفت: رای یکپارچه مجلس نمایندگان و مجلس سنای آمریکا با همراهی کاخ سفید نشان دهنده این است که حکومت ایالات متحده به هر طریقی بنای دشمنی و کینه با مردم ایران اسلامی را حفظ کرده و هرگونه مذاکره با واشنگتن در آینده نیز محکوم به شکست است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.