ایلام- استاندار ایلام گفت: با ایجاد شبکه های بزرگ آبرسانی، سطح زیر کشت زمین‌های کشاورزی در استان به ۲۰۰ هزار هکتار افزایش خواهند یافت.

۲۰۰هزار هکتار به سطح زیر کشت ایلام افزوده می شود

 به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا مروارید با بیان اینکه با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی و جمعی از مسؤولان شبکه آبیاری در دشت مهران عملیاتی شد، اظهار داشت:  با اجرای این پروژه، حوزه کشاورزی در استان  ایلام متحول می‌شود.

استاندار ایلام یادآور شد: با تلاش‌های صورت گرفته مسئولان امر و با اجرای این پروژه، تمامی اراضی کشاورزی استان ایلام در چرخه توسعه قرار خواهند گرفت.

محمدرضا مروارید خاطر نشان ساخت: با اجرای این طرح جهش بزرگی در تولید ثروت و نیز اشتغال جوانان جویای کار، دانش آموخته و صنایع جمعی ایجاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهرستان مرزی مهران از اجرای این طرح بزرگ (ایجاد شبکه‌های آبیاری کشاورزی) سهم بسیار خوبی خواهد داشت، تصریح کرد: حدود ۱۰ هزار هکتار از اراضی شهرستان مهران نیز به صورت اراضی آبی در خواهند آمد.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه افتتاح این پروژه رونق خوبی به کشاورزی استان ایلام و منطقه خواهد داد، تأکید کرد: با اجرای این طرح بزرگ ۱۰۰ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی استان ایلام تحت شبکه آبیاری قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.