عضو هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس گفت: با بررسی پرونده محمود صادقی به این نتیجه رسیدیم که پاره‌ای از اظهارات وی در حیطه وظایف نمایندگی‌اش نبوده است.

برخی اظهارات محمود صادقی در حیطه وظایف نمایندگی‌ نبوده است/ نشست بعدی با حضور دادستان، صادقی و شاکیان

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از خبرگزاری فارس، علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و عضو نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در تشریح نشست امروز صبح این هیات اظهار داشت: جلسه امروز که با محوریت بررسی پرونده محمود صادقی برگزار شد هنوز در حال برگزاری است.  

وی افزود: تاکنون موارد مربوط به پرونده صادقی بررسی شده است، جمع‌بندی نظرات و بررسی‌ها این بود که در پاره‌ای از موارد اظهارات محمود صادقی در راستای وظایف نمایندگی نبوده است.  

عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان همچنین تصریح کرد: بنابر این نظر، مقرر شد جلسه بعدی این هیأت چهارشنبه این هفته با محوریت همین موضوع و با حضور دادستان و محمود صادقی برای جمع‌بندی و تصمیم‌گیری نهایی برگزار شود.  

بر همین اساس محمدجواد جمالی نوبندگانی، سخنگوی این هیأت در گفت‌وگو با فارس گفت: با توجه به بررسی پرونده صادقی در جلسه امروز صبح این هیأت به این جمع‌بندی رسیدیم که موضوع شکایت از صادقی دریاره بورسیه‌ها از آنجایی که در زمان قبل از نمایندگی محمود صادقی صورت گرفته است بررسی آن در حوزه کاری این هیأت مربوط نمی‌شود یعنی در حقیقت در صلاحیت ما نبوده و پیگیری آن بر عهده قوه قضاییه است.

وی افزود: درباره بحث شکایت سیدجواد ساداتی‌نژاد نماینده مردم کاشان از صادقی مبنی بر افترا نیز مقرر شد از محمود صادقی برای دفاعیات خود در این باره به هیات دعوت شود.

سخنگوی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان همچنین تصریح کرد: سومین موضوعی در این جلسه مطرح شد دریاره سخنرانی صادقی در پردیس دانشگاه تهران بود که شد بررسی‌های لازم در این خصوص صورت گیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.