کرج- دبیر کمیته مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور گفت: متاسفانه تکثر و تعدد دستگاه های متولی در حوزه اسناد موجب سوء استفاده و جعل اسناد بی شماری شده است که به زودی این اسناد جعلی رهگیری می شود.

اسناد جعلی رهگیری می شود/برخی از بدهکاران بانکی گردن کلفتی می کنند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، کاظم پالیزدار ظهر یکشنبه در نشست بررسی مشکلات روستاهای شهرستان ساوجبلاغ استان البرز گفت: وجود ۱۵ دستگاه متولی صدور مجوز در حوزه زمین زمینه سوء استفاده را برای بسیاری از افراد فراهم کرده است.

وی جعل سند را یکی از مشکلات صدور مجوزها در حوزه زمین دانست و اظهار کرد: سامانه ای در حال طراحی برای مقابله با جعل سندهای اراضی و برقراری هماهنگی بین دستگاه های متولی صدور مجوز است.

وی ادامه داد: دولت با بدهکاران بانکی که در شهرستان ها به دلایل مشکلات اقتصادی نتوانسته اند بدهی بانکی خود را پرداخت کنند، با ملاحظه و اغماض برخورد کرده و سعی بر تامین سرمایه در گردش برای آنان دارد.

 وی با تاکید بر اینکهمبارزه با مفاسد اقتصادی کشور و نظام را درگیر کرده است و لذا باید مطالبات معوقه بانک ها پرداخت شود افزود: در حوزه پولی و مالی با بدهکاران بانکی مواجه هستیم که به واسطه مشکلاتی که در پی تحریم ها ایجاد شده است، نتوانسته اند بدهی خود را به بانکها پرداخت کنند.

مشاور معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: در این میان افراد خاصی نیز وجود دارد که مرکز نشین بوده و بنا به دلایلی از قبیل گردن کلفتی نمی خواهند بدهی خود را پرداخت کنند.

وی بیان کرد: با این دسته از افراد از طریق سازوکارهای مخصوص و با همکاری با قوه قضائیه برخورد خواهد شد.

پالیزدار گفت: دولت با بدهکاران بانکی که در شهرستان ها به دلایل مشکلات اقتصادی نتوانسته اند بدهی بانکی خود را پرداخت کنند با اغماض برخورد کرده و سرمایه در گردش آنها را لحاظ کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.