مشهد- نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی با تاکید بر اینکه طلاب باید وقف پیامبراکرم(ص) و دین اسلام باشند، گفت: اگر کسی بخواهد از طلبگی به نان و معیشت برسد اشتباه کرده است.

انتخاب طلبگی برای رسیدن به نان و معیشت اشتباه است

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی صبح یکشنبه در دیدار با طلاب جدیدالورود اهل‌سنت استان خراسان در محل دفتر امام‌جمعه با اشاره به اینکه دین اسلام در برهه ای از زمان قرار گرفته است که نیازمند دفاع جدی از آن احساس می شود، اظهار کرد: یک طلبه باید همه عواید وجود خود را وقف پیامبر اکرم(ص) و دین مبین اسلام کند.

وی با اشاره به اینکه یک طلبه قبل از ورود به وادی طلبگی باید نسبت به مقصد راه خود علم و آگاهی داشته باشد، افزود: بنا به فرمایش امام علی(ع) انسان باید از مبدأ خود، موقعیت کنونی و امکانات و استعدادهای خود و مقصد راهی که در پیش دارد، آگاهی داشته باشد.

امام جمعه مشهد ادامه داد: امروز به برکت خون شهدا و انقلاب اسلامی روحانیت، عزیزترین اقشار بین مردم است و این عزت و عظمت اجتماعی در تاریخ اسلام تاکنون برای روحانیان وجود نداشته است.

وی خاطرنشان کرد: مسئله ما با دنیا بر سر اسلام و دین ما است، همه دنیا بر سر ما ریخته‌اند و در دشمنی با ما همه یکی هستند اما تاکتیک دشمنی‌شان باهم فرق می‌کند و علت این دشمنی فقط جبهه پیغمبر(ص) و اسلام است.

آیت الله علم‌الهدی گفت: این انقلاب، اسلام را از زندان مساجد درآورد و بر سیاست‌های دنیا مسلط کرد

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.