بازیگر سریال «تعبیر وارونه یک رویا» گفت: تولید فیلم های مشترک با دیگر کشورها نوعی تبادل فرهنگی است.

ستاره اسکندری: تولید فیلم های مشترک با کشورها مبادله فرهنگی است

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از خبرگزاری ایرنا، ستاره اسکندری افزود: مبادله فرهنگی، ضمن نشان دادن امکانات موجود در کشورها، جوامع دیگر را با ظرفیت های مختلف به ویژه فرهنگ کشورمان آشنا می کند.
وی اضافه کرد: تولید فیلم سینمایی مشترک نه تنها به معنی تبادل فرهنگی است، بلکه به معنی تقسیم داشته هاست و هرچه مرزها فراتر رود، این داشته ها می تواند به امکانات بسیار بزرگتری برای تمام دنیا تبدیل شود.
بازیگر فیلم سینمایی «قبرستان غیر انتفاعی» در پاسخ به اینکه تولیدات مشترک سینمایی با کشورهای غربی موثرتر است یا شرقی، گفت: کشورهای شرقی مختصات و ویژگی های خاص خود را دارند و غربی ها نیز مختصات دیگری دارند، از جمله اینکه به طور قطع غرب دارای فناوری های پیشرفته ای است.
اسکندری تاکید کرد: باید در این که کشورهای غربی و شرقی دارای چه ظرفیت ها و ویژگی هایی هستند و چگونگی تولیدات مشترک سینمایی با این کشورها، تامل، تفکر و دقت داشت.
وی گفت: آنچه مهم است بحث سینما است که می تواند منتقل کننده تجربه ها و آموخته های یک کشور به کشورهای دیگر باشد.
بازیگر مجموعه تلویزیونی «نرگس» افزود: این روشن است که در ژاپن انواعی از تکنیک ها وجود دارد، در فرانسه چیزهایی متفاوت و در کشورهای افریقایی هم به نوعی دیگر، اما مهم آن است که تبادلی صورت گیرد.
اسکندری درباره کارهای تازه خود و اینکه آیا در جشنواره فجر حضور دارد؟ گفت: امسال در سه فیلم «خانه کاغذی» به کارگردانی مهدی صباغ زاده، «دریاچه ماهی» ساخته مریم دوستی و همچنین نقشی کوتاه در فیلمی از خانم میلانی به نام «ملی و راه های نرفته اش» ایفای نقش کرده ام که نمی دانم کدامیک از این فیلم ها به جشنواره فیلم فجر راه پیدا خواهند کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.