یزد- پلیس آگاهی شهرستان میبد، دو متهم را که با مدارک جعلی اقدام به بارگیری دو محموله کاشی به وزن ۶۰ تن از کارخانه های کاشی این شهرستان و فروش در دیگر استان ها کرده بودند شناسایی و دستگیر کرد.

کلاهبرداران کارخانه های کاشی میبد دستگیر شدند

به گزارش قدس آنلاین ، فرمانده انتظامی شهرستان میبد گفت: در پی شکایت مسئولان دو کارخانه کاشیمبنی بر کلاهبرداری دو نفر در خصوص بارگیری محموله کاشی بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ سیدمحمدطاهرموسوی اظهارداشت: شاکیان پرونده به پلیس اعلام کردند که "مدتی قبل دو محموله کاشی هر کدام به وزن ۳۰ تن توسط یکدستگاه خودروی تریلی به مقصد استان های شمالی بارگیری شده اما محموله های موردنظر به مقصد نرسیده است .

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان میبد با کار اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی، خودروی موردنظر را شناسایی کرده و پس از اخذ مجوزقضائی، خودرو را در محورهای مواصلاتی متوقف و راننده و شاگرد تریلی را به عنوان متهمان اصلی پرونده دستگیر کردند.

موسوی تصریح کرد: متهمان در اداره پلیس به جعل اسناد و مدارک هویتی، بارنامهخودرو و بارگیری ۶۰ تن کاشی در دو مرحله به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال وهمچنین فروش محموله های کاشی در دیگر استان ها اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان میبد با بیان اینکه با دستور قاضی پرونده متهمان روانه زندان شدند خاطرنشان ساخت: کارخانه ها، شرکت های تولیدی و باربری هاقبل از بارگیری و ارسال محموله های تولیدی به دیگر استان ها از صلاحیت رانندگان و مدارک هویتی و شناسایی آنها اطمینان حاصل کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.