مشهد- رییس فدراسیون کشتی در دیدار با استاندار خراسان رضوی گفت: مسابقات بین‌المللی کشتی جام "تختی" با حضور بیش از ۴۰ تیم در مشهد برگزار می‌شود.

مشهد جایگاه خوبی در رشته پهلوانی دارد

به گزارش قدس آنلاین، رسول خادم در دیدار امروز خود با علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی، عنوان کرد: رقابت‌های کشتی جام "تختی" قرار است امسال در سه رشته آزاد، فرنگی و پهلوانی در مشهد مقدس برگزار شود که با استقبال خوب استاندار و دیگر مسئولان انتظار می‌رود که در پایان دی ماه میزبانی خوبی داشته باشیم.
وی با اشاره به این که شهر مشهد ظرفیت و زیرساخت‌های خوبی برای میزبانی مسابقات بین المللی دارد، افزود: جام "تختی" معتبرترین مسابقات بین‌المللی است که برگزاری این مسابقات با حضور بیش از ۴۰ تیم واقعا کار سخت و سنگینی است. این در حالی است که مشهد مقدس در گذشته نشان داده که می‌تواند میزبانی چنین مسابقاتی را بر عهده بگیرد.
خادم خاطر نشان کرد: رقابت‌های جام تختی نیز به صورت تیم به تیم است که میزبانی در مشهد فرصت خوبی است که استان خراسان رضوی بتواند سه تیم در هر رشته داشته باشد.
رییس فدراسیون کشتی با بیان این که برترین تیم‌های جهان در این مسابقات حضور دارند، افزود: پیش بینی ما این است که ۳۰ تیم خارجی در این رقابت‌ها حضور پیدا کنند که در مجموع سه رشته آزاد، فرنگی و پهلوانی ممکن است ۴۵ تیم به رقابت بپردازند.
خادم همچنین در ادامه از برگزاری مسابقات کشتی پهلوانی به میزبانی مشهد خبر داد و گفت: مشهد جایگاه خوبی در رشته پهلوانی دارد و همچون گذشته مسابقات خوبی در سطح ملی برگزار کرده است که دی ماه امسال نیز قرار است، مسابقات کشتی پهلوانی در مشهد برگزار شود که امیدواریم مسئولان استان همکاری خوبی در برگزاری مسابقات داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.