یزد- جمعی از بازنشستگان آموزش و پرورش یزد عصر امروزبا اجتماع در کانون تشکل بازنشستگان در استان، رسیدگی به مشکلات و مطالبات قانونی از سوی مسئولان را خواستارشدند.

بازنشستگان آموزش وپرورش یزد خواستار رسیدگی به مشکلاتشان شدند

به گزارش  قدس آنلاین، بازنشستگان شرکت کننده در این اجتماع برخورداری از بیمه کامل و جامع خدمات درمانی، اجرای کامل قانون مدیریت خدمات کشوری، اجرای قانون نظام هماهنگ حقوق پیشکسوتان و همسان سازی حقوق بازنشستگان با شاغلان را مورد تاکید قرار دادند.

یکی از اعضای شورای اسلامی شهر یزد و عضو کانون بازنشستگان استان در جمع فرهنگیان گفت: برگزاری اجتماع های صنفی فرهنگیان بازنشسته با هدف پیگیری مطالبات از سوی مسئولان صورت گرفته است.

امیرحسین رادمنش اظهار داشت: با وجود الزام اجرای قانون نظام هماهنگ و فراگیر پرداخت مستمری بازنشستگان در قالب طرح جامع خدمات کشور در سال ۱۳۸۳ در مجلس رسیده هنوز این قانون جنبه عملی به خود نگرفته است.

وی افزود: فرهنگیان بازنشسته آموزش و پرورش در شرایط سختی زندگی می کنند و لازم است دولت و مسئولان برای افزایش حقوق و تامین مطالبات قانونی آنها تلاش کنند.

در این اجتماع که مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد نیز حضور داشت فرهنگیان در پایان در بیانیه ای پیگیری مسائل و مشکلات خود توسط دولت و مجلس ر ا خواستارشدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.