حالت فلاکت نظامی، سیاسی و اخلاقی که بر جهان عرب حاکم است، از وقوع طوفانی خبر می دهد که همه را می سوزاند و در را به روی اسرائیل و دشمنان دیگر می گشاید.

رژیم صهیونیستی، به دنبال تسخیر حکام عرب

به گزارش "قدس آنلاین" به نقل از "خبرگزاری شبستان؛ "پانوراما الشرق الاوسط" در مقاله ای به قلم "کاظم ناصر" نوشت: اسرائیل و آمریکا و برخی کشورهای اروپایی آتش جنگ در منطقه عربی را در راستای اهداف و منافع خود برافروختند.

حجم ویرانی ها و خسارت های انسانی و مادی فراوان ناشی از این جنگ ها قابل برآورد نیست و بازسازی زیربناها و عمران مجدد شهرهایی که با حمله تجاوزکارانه همه چیز خود را از دست داده اند، به دهها سال و هزاران میلیارد دلار احتیاج خواهد داشت.  

خسارت های جانی و انسانی قابل ارزیابی نیستند، هزاران نفر از مردم ما کشته و آوراه شدند و امید خود را به حال و آینده از دست دادند. میلیون ها کودک از رفتن به مدرسه باز ماندند و به صف فقرا و محرومین پیوستند. آنچه که در کشور ما اتفاق می افتد تخریب نظام مند آینده مردم توسط اسرائیل و آمریکا با حمایت برخی عرب های خیانتکار است.  

اسرائیل به فلسطینیان چیزی نمی دهد مگر اینکه مجبور به انجام این کار شود، زیرا معتقد است عرب تسلیم خواست او خواهد شد و بدون هیچ مقاومتی آن را می پذیرد.

بنا بر این فرصت را مغتنم شمرده و واگذاری هیچ امتیازی برای تحقق صلح را به نفع خود نمی داند. اسرائیل هیچ نیازی به پرداخت هزینه جنایت های خود در حق مردم آواره و بی پناه ندارد.

بسیاری از کشورهای عربی را نیز باید بر این موارد افزود، کشورهایی که هیچ توافق صلحی را با اسرائیل امضا نکرده و روابط پنهان با آن برقرار کرده و از آن فراتر نیز برای به اصطلاح حمایت از وطن عربی از گسترش همکاری با اسرائیل ابراز خرسندی کرده اند! اما حقیقت این است که «اسرائیل» با وجود تمام عقب نشینی های امرای عرب، سیاست های خود را تغییر نداده و هیچ دولتمرد عربی در این شرایط روابط خود را با آن قطع نکرده است و یا اینکه حداقل در اعتراض به امتناع اسرائیل از صلح و همچنین استمرار شهرک سازی و کشتار مردم بی گناه، عادی سازی روابط را متوقف نکرده اند.

حالت فلاکت نظامی و سیاسی و اخلاقی که بر جهان عرب حاکم است، از وقوع طوفانی خبر می دهد که همه را می سوزاند و در را به روی اسرائیل و دشمنان دیگر می گشاید تا ما و سرزمینمان را آن گونه که می خواهند، بدون اعتراض حتی یک نفر تصرف و اشغال کنند.

صهیونیست ها می دانند که جنگ های داخلی ما و نتایج ناشی از آن ما را سرانجام به تسلیم شدن در برابر سلطه آنها بدون ابراز هیچ مقاومتی سوق می دهد و به همین دلیل جز به اجبار حتی یک وجب از زمین های تحت اشغال خود عقب نشینی نمی کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.