کسانی که جنایت می کنند، ضربات سنگین تری بر مغزشان وارد خواهد شد.

ضربات سنگینی بر مغز جنایت کاران وارد می شود

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل ازخبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله مکارم شیرازی صبح امروز در درس خارج فقه در مسجد اعظم قم با اشاره به حضور میلیونی مردم از سراسر عراق و جهان به خصوص ایران در اربعین حسینی(ع) گفتند: از دولت و ملت عراق که در مسائل مربوط به اربعین حسینی زحمات بسیاری کشیده و با دل و جان از زوار حسینی پذیرایی کردند، تقدیر و تشکر داریم.

این مرجع تقلید با اشاره به حمله تروریستی حله، ابراز داشتند: کسانی که جنایت می کنند، ضربات سنگین تری بر مغزشان وارد خواهد شد؛ این افراد امروز در موصل و سوریه در حال فرار بوده؛ ولی این جنایات را انجام می دهند و واقعا آیا هیچ دیوانه ای این کارها را می کند؟ انشاالله خداوند متعال شر این دیوانه ها را از دنیا قطع بفرماید.

معظم له یادآور شدند: مناسب است دولت عراق در ویزاها مراعات نموده و برای زوار اربعین تسهیلاتی داشته باشد تا این عزیزان با شرایط سهل تری به زیارت آمده و مسلما برداشتن ویزا، سال به سال بر شکوه مراسم اربعین افزوده و خواری بر چشم وهابی های تکفیری خواهد بود.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی ضمن تقدیر از حرکت فرزند مرحوم حضرت آیت الله موسوی اردبیلی، خاطرنشان ساختند: شکستن مهر این مرجع تقلید و تعطیلی دفتر ایشان، از برنامه های مناسبی بود که فرزند آن مرحوم انجام داد و این حرکت، از سنت های سلف صالح می باشد.

این استاد برجسته حوزه افزودند: در زمان گذشته نیز پس از فوت حضرت آیت الله بروجردی، امام راحل(ره) و یا صاحب جواهر، شیخ انصاری و ... دفاتر این بزرگان با آن عظمتی که داشتند، تعطیل شد و این حرکت، از سنت های مناسب پیشینیان ماست.

این مفسر قرآن کریم تصریح کردند: امیدواریم سایر عزیزان نیز این سنت حسنه که سبب عظمت مرجعیت می شود را رعایت کنند که خیر دنیا و آخرت در این خواهد بود.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی با گرامیداشت شهدای حله و جانباختگان حادثه قطار مشهد و همچنین مرحوم حضرت آیت الله موسوی اردبیلی، فاتحه ای را قرائت کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.