مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس مدیرعامل سابق این باشگاه را باعث جدایی خود از جمع سرخپوشان دانست.

چه کسی باعث جدایی محمدرضا خلعتبری از پرسپولیس شد؟

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فارس، محمدرضا خلعتبری در مورد اینکه گفته می‌شود پرسپولیس به خاطر او و قراردادش با باشگاه عجمان امارات از سوی فیفا جریمه شده است، گفت: پول عجمان را خودم پرداخت کردم و همه مستندات آن موجود است که طبق آن تمام کارها را خودم انجام دادم. آقای طاهری سرپرست پرسپولیس گفته بود به خاطر تخلف صورت گرفته فیفا این باشگاه را جریمه کرده و این در حالی است که نمی‌دانم اصلاً او از کدام تخلف صحبت می‌کند.این تخلف از سوی پرسپولیس انجام شده به همین دلیل فیفا این باشگاه را جریمه کرده‌است.در غیر این صورت من مقصر نبودم و حتی از جیبم به عجمان پول دادم.

وی افزود: طبق اسناد و مدارک موجود و تسویه حساب صورت گرفته با پرسپولیس مابقی بدهی‌ها را خودم به عجمان پرداخت کردم و رسید هم دارم چون اگر این کار را نمی‌کردم اصلاً عجمان رضایت‌نامه‌ام را نمی‌داد.

خلعتبری گفت: پس از آن با رحیمی مدیرعامل وقت پرسپولیس و سیاسی نیز صحبت کردم که گفتند پول عجمان را نداریم، پول‌های رویانیان را هم نمی‌توانیم بدهیم و 900 میلیون تومان هم از قراردادت کم کن و بمان که در پاسخ گفتم اگر بگویید برو بهتر است تا اینکه این شرط‌ها را تعیین کنید. البته رحیمی را می‌شناختم و او کاربلد و کاردرست بود و تا لحظه آخر هم پای دایی ایستاد ولی متأسفانه او کاره‌ای نبود و سیاسی همه کاره بود و تصمیمات را می‌گرفت.

مهاجم سابق پرسپولیس گفت: من همان زمان چک‌های رویانیان را به دایی دادم اما حرف‌های سیاسی باعث شد از پرسپولیس بروم بعدها هم اتفاقات دیگری افتاد اما حالا مردم بدانند که پول عجمان را از جیبم دادم. البته رویانیان 350 میلیون دلار داد و یک مقدار هم هدایتی داد و بقیه آن را خودم پرداخت کردم و همان زمان تشکر هم کردم که باعث شدند در لیگ جعلی بازی نکنم. اما در نهایت سیاسی باعث شد از پرسپولیس بروم.

وی افزود: رحیمی آن زمان که همراه تیم ملی در آفریقای جنوبی بودم و با من تماس گرفت و تلاش کرد بمانم اما سیاسی باعث شد بروم و شرایط من طوری شد که تصمیم گرفتم به سپاهان برگردم.

خلعتبری در مورد شرایط گسترش فولاد گفت: خدا را شکر شرایط خوب است من هم یک فصل با این تیم قرارداد دارم و به آن پایبند هستم اما چهار هفته اول فرصت به من کمتر رسید و حتی هفته گذشته مقابل استقلال 20 دقیقه بازی کردم اما مقابل سپاهان 70 دقیقه در زمین بودم و 2 بر یک حریف را بردیم.

وی افزود: با تمام وجود برای گسترش کار می‌کنم و این تیم را دوست دارم چون آنها یک باشگاه خصوصی هستند و زنوزی مالک باشگاه هم دل بزرگی دارد. چون از جیب خرج کردن در این دوره زمانه بسیار سخت است و امیدوارم حمایت‌ها ادامه داشته باشد و نتایج خوبی بگیریم.

مهاجم گسترش فولاد در مورد اینکه آیا مشکلش با کمالوند حل شده است یا خیر، گفت: مشکلی با کسی ندارم قبل از آغاز فصل کمالوند خودش من را به گسترش آورد و مفصل با هم صحبت کردیم. الان هم طبق دستور او بازی می‌کنم. اگر بازیم بدهند به زمین می‌روم و اگر بازیم ندهند حرفی نمی‌زنم و به تعهدتم پایبندم اما امیدوارم تا پایان فصل به تیمم کمک کنم و مثل گذشته که خاطرات خوبی از ذوب‌آهن و سپاهان دارم از گسترش هم خاطرات خوبی داشته باشم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.