نمایشگاه میزگردهای علمی دانشگاه عدالت با عرضه آثار آیت الله هاشمی شاهرودی که درمجموع یک دایره المعارف علوم اسلامی و انسانی است، میزبان علاقمندان است.

برپایی نمایشگاه آثار علوم اسلامی و انسانی در دانشگاه عدالت

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از دانشگاه عدالت، اولین روز نمایشگاه «میزگردهای علمی آخرین مجموعه بیانات مرجع عالیقدر آیت الله هاشمی شاهرودی» منتشره از سوی دانشگاه عدالت و بنیاد فقه و معارف اهل البیت علیهم السلام با حضور اساتید و دانشجویان برگزار شد.

براساس این گزارش، دکتر اشکانی دبیر برگزاری میزگردها و نمایشگاه دانشگاه عدالت گفت: این نمایشگاه با هدف کلی آشنایی دانشجویان، طلاب حوزه های علمیه، استادان حوزه و دانشگاه و...) با اندیشه­ ها و مجموعه گزیده­ های بیانات ارزشمند حضرت آیت الله هاشمی شاهرودی برپا شده است.

وی همچنین در رابطه با آثار ارائه شده در نمایشگاه ابراز کرد: مجموعه آثار ارائه شده در این نمایشگاه در واقع یک دایره المعارف علوم اسلامی و انسانی است.

گفتنی است، در این نمایشگاه ۲۵ عنوان از آخرین مجموعه بیانات معظم له منتشره از سوی دانشگاه عدالت و بنیاد فقه و معارف اهل البیت علیهم السلام به همراه لوح های فشرده مربوط به نشست های برگزار شده در دانشگاه عدالت ارائه شده است، که این نشست ها پیرامون موضوعات ایثار و شهادت، آموزش و پژوهش، اقتصاد، تروریسم، رسانه و اطلاع رسانی، زندان زدایی و حبس زدایی بوده است.

همچنین وی اظهار کرد: آثار عرضه شده در نمایشگاه، علاوه بر موضوعات نشست های یادشده، در مورد علوم اسلامی، فرهنگی، حقوقی، سیاسی، اجتماعی و... است.

گفتنی است، این نمایشگاه با همکاری بنیاد فقه و معارف اهل البیت علیهم السلام به مدت سه روز (از تاریخ ۱۴ آذر تا ۱۶ آذر) از ساعت ۸ تا ۱۶ در محل دانشگاه عدالت برپا است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.