تا پایان سال جاری بیمارستان ۳۶ تختخوابی ایلام افتتاح می شود

به گزارش قدس آنلاین، کریم لاله ماژین روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه عملیات ساخت این بیمارستان در ۴ طبقه از سال ۱۳۸۶  آغاز شده است، اظهار داشت: تا کنون برای اجرای بنای فیزیکی این مجموعه درمانی حدود ۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه تکمیل و بهره برداری از این بیمارستان نقش بسزایی در ارائه خدمات متنوع درمانی به جامعه هدف خواهد داشت، افزود: تا کنون برای تهیه تجهیزات مورد نیاز این بیمارستان نزدیک ۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان ایلام با بیان اینکه این بیمارستان با ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی هم اکنوندر آستانه بهره برداری قرار دارد، بیان داشت: در حال حاضر جابجایی تعدادی از دستگاه ها و تجهیزات این بیمارستان که قدیمی و آنالوگ اند آغاز شده و تبدیل آنها به دیجیتال و نصب تجهیزات مدرن و جدید در دست اقدام است.

کریم لاله ماژین با اشاره به اینکه این بیمارستان آماده بهره برداری است و سازمان تأمین اجتماعی هنوز برای جذب نیروهای مورد نیاز، مجوز لازم را صادر نکرده است، یادآور شد: امیدواریم که سازمان تأمین اجتماعی در این خصوص تدابیر لازم را بیندیشد تا این بیمارستان که به شدت در استان مورد نیاز جامعه هدف است، مورد استفاده قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه زیربنای این بیمارستان ۸ هزار مترمربع است و فضای لازم برای توسعه و افزایش تخت های بیمارستانی وجود دارد، خاطرنشان ساخت: از آنجا که بیشتر تجهیزات و تأسیسات این بیمارستان در مدت زمان طولانی نصب شده اند، نیاز است که پیش از آغاز آیین افتتاح رسمی؛ حداقل ۴۵ روز بصورت آزمایشی و غیر رسمی، این بیمارستان زیر بار رود تا اشکالات و نواقصات شناسایی و رفع گردند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان ایلام با بیان اینکه با رایزنی های صورت گرفته با مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام، زمینه همکاری و همراهی لازم برای تأمین نیروهای درمانی و پزشکی مورد نیاز این بیمارستان فراهم شده است، تصریح کرد: امیدواریم که با حمایت سازمان تأمین اجتماعی و صدور مجوزهای لازم، حداکثر تا پایان سال جاری بیمارستان ۳۶ تختخوابی ایلام افتتاح شود.

کریم لاله ماژین با اشاره به اینکه با مساعدت و همراهی شهرداری ایلام، موضوع پایان کار این بیمارستان نیز مرتفع شده است، تأکید کرد: با توجه به جمعیت جامعه هدف و نیز جمعیت شناوری که در ایام خاص و بویژه ایام محرم و اربعین در استان ایلام وجود دارد، می طلبد که این بیمارستان هرچه سریع تر مورد بهره برداری قرار گیرد و مردم از برکات آن بهره مند شوند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.