مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: آمریکا با اینکه می‌داند تحریم دوباره ایران نقض برجام است ولی باز هم تحریم‌ها را تمدید می‌کند زیرا می‌خواهد دهن‌کجی کند

آمریکا با تمدید تحریم‌ها، دهن‌کجی می‌کند/ برجام باید به عنوان یک فاجعه در مدارس تدریس شود

به گزارش «قدس آنلاین» فارس نوشت:حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در دانشگاه صداو سیما در جمع دانشجویان تصریح کرد: معتقدم کار غلطی است که عده ای سعی دارند جنایات امریکا علیه ایران را در 28 مرداد خلاصه کنند زیرا 28 مرداد فقط یکی از نمونه های جنایات امریکاست.

وی ادامه داد: امریکا با اینکه می‌داند تحریم دوباره ایران نقض برجام است ولی باز هم تحریم ها را تمدید می‌کند زیرا می‌خواهد دهن کجی کند.

شریعتمداری خاطر نشان کرد: درگیری ما با امریکا ماهوی است یعنی در هویت درگیر هستیم و دلیل آن عملیاتی شدن اسلام ناب است. اسلامی که در کتابخانه ها و ذهن ها باشد خطری برای آن‌ها ندارد ولی عملیاتی شدن اسلام به دلیل مبارزه با ظلم برای امریکا خطر دارد.

مدیر مسئول روزنامه کیهان اظهار داشت: اسلامی که ظلم ستیز نباشد و به پرخوری مرفهان بی درد و فقر محرومان تن دهد اسلام نیست.

وی تأکید کرد: کسانیکه نسخه سازش می‌پیچند، دارند خیانت می‌کنند، مذاکره کنندگان امریکا نگاهشان به میز مذاکره است ولی حواسشان به یمن، غزه، عراق و سوریه است. آنها آنجا با ما درگیرند.

شریعتمداری افزود: خوشحالیم که رئیس جمهور دیروز به صراحت اعلام کرد تمدید تحریم ها نقض برجام است؛ برجام باید به عنوان یک فاجعه در مدارس تدریس شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.