بیرجند:رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: ورود اقشار مختلف به عرصه محرمیت زدایی بدون پشتوانه و مطالعه و موازی کاری سبب کم کردن انرژی و انگیزه نیروهای کارآمد در روستاها شده است

موازی کاری در محرومیت زدایی، انگیزه ها در این زمینه را کاهش داده است

 محمد زهرایی صبح امروز در بازدید از قدس آنلاین در خراسان جنوبی در گفت وگو با خبرنگار ما در بیرجند اظهار داشت : هم اکنون محرومیت زدایی به یک برند تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر محرومیت زدایی در روستاها به عنوان یک رقابت کاذب و حبابی تبدیل شده است گفت: این روند بدون پشتوانه و مطالعه سبب موازی کاری در روند اجرایی فعالیت های محرومیت زدایی شده است.

وی با انتقاد به اینکه هر کس پرچمی بلند کرده و به نام محرومیت زدایی به روستاها می رود بیان کرد: در حال حاضر یک رقابت کاذب و حبابی در محرومیت زدایی اتفاق افتاده و اگر به عمق آن بنگریم خبری در درون آن نیست و بیشتر مانند یک نماد توخالی جلوه می کند

وی از این روند به عنوان آفت بزرگ در محرومیت زدایی یاد کرد و گفت: ورود اقشار مختلف به این عرصه بدون پشتوانه و مطالعه و موازی کاری سبب کم کردن انرژی نیروهای کارآمد در روستاها شده است

رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی به بحث اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل اشاره کرد وگفت: اقتصاد مقاومتی هم در بدنه دولت و هم در مردم تاکنون به خوبی تبیین شده است.

زهرایی افزود: با تبیین و تشریع مباحث نظری و تئوری اقتصاد مقاومتی در جامعه کمتر کسی است که متوجه این ادبیات و گفتمان نشده باشد و هم اقشار خصوصاً نخبگان و مردم جامعه به این مهم رسیده اند.

وی افزود: اما اقدام وعمل که باید در تمام اجزا وعناصر زندگی فرد فرد جامعه، دستورالعمل ها و تخصیص اعتبارات جاری شود متاسفانه کاری صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه اقدام وعمل باید به طور فرماندهی و مدیریت شده انجام شود افزود: متاسفانه تاکنون اقدامی در راستای هم افزایی دستگاههای اجرایی، رفع موانع دست وپاگیر، قوانین ومقررات که در خراسان جنوبی از همه استانها بیشتر بوده صورت نگرفته است.

مشروح گفت وگو خبرنگار قدس آنلاین به محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی به زودی منتشر می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.