کرج- وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برخی از جریان ها و افراد تریبون مجلس را محلی برای مطرح شدن خود قرار داده اند که رسانه ها در این شرایط باید روشنگری کنند.

تریبون مجلس به محلی برای مطرح شدن برخی افراد تبدیل است

به گزارش قدس آنلاین، سیدمحمد حسینی ظهر دوشنبه در مراسم اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر در محل کانون شهید سبحانی سپاه استان البرز، با گرامیداشت روز دانشجو، ۱۶ آذر را نماد مبارزه و مقاومت در برابر سلطه گران دانست و اظهار کرد: بسیجی باید در روشنگری جبهه نرم تلاش کند و افرادی که قلم به دست می گیرند باید راستگو باشند.

وی با بیان اینکه اگر مطبوعات سکوت کنند چنین اتفاقاتی که اساس نظام را زیرسوال می‌برد و خوراک رسانه‌های بیگانه می‌شود، اتفاق می‌افتد، ادامه داد: ایران در حال حاضر امنیت خود را حفظ و امنیت منطقه را تضمین می‌کند و برنامه‌های غرب را برهم زده است.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه مطبوعات باید به برخی از رویه‌های غلط و ناهنجاری‌ها که گاهی به نام اسلام گذاشته می‌شود، توجه کنند، گفت: مطبوعات باید بدون توجه به اینکه افراد قبلا دارای چه جایگاهی بودند حقایق را بیان کنند.

حسینی با بیان اینکه برخی از افراد قصد حاکم‌کردن این تفکر بر جامعه که "با غرب سازش کنیم تا آمریکا نیم نگاهی به ما داشته باشد" را دارند، افزود: در حال حاضر تشت رسوایی آمریکا از بام بر زمین افتاده است و کسی نمی‌تواند آن را توجیه کند.

وی با اشاره به اینکه ما در این مدت آسیب دیده‌ایم، اظهار داشت: باید در مقابل دشمن یکپارچه موضع گرفت و دشمن‌شناس بود.

حسینی با بیان اینکه اگر تاکنون بحث غرب و سازش در بین ما یک اختلاف ایجاد کرده است، در حال حاضر باید با هم وحدت داشته باشیم، افزود: بعد از این همه مذاکره توقع بود که تحریم‌ها برداشته شود اما آمریکا مانند قبل نقض عهد کرده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر باید با قدرت و وحدت کار کرد، گفت: باید روحیه اشرافی‌گری کنار گذاشته شود به سبب اینکه با اشرافی‌گری نمی‌توان انسان‌های درمانده را درک کرد.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر بسیج یک الگوی موفق است که به فراتر از مرزهای ایران رفته است، افزود: الگوی بسیج در حال حاضر در کشورهایی مانند لبنان، عراق، سوریه و یمن وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه بسیج یک بازوی توانمند در عرصه جنگ سخت در دوران جنگ تحمیلی و امروز در حمایت از حرم اهل‌بیت (ع) و حوزه جنگ نرم است، گفت: بسیج باید در حال حاضر به عنوان مغز متفکر در حوزه جنگ نرم عمل کند.

حسینی با بیان اینکه بخشی از قدرت جمهوری اسلامی قدرت بسیج مردمی است، ادامه داد: بسیج باید در  همه حوزه‌ها فعال باشد.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها همیشه مورد توجه بیگانگان هستند، بیان کرد: در حال حاضر غول‌های رسانه‌ای درصدد پیش‌بردن اهداف سرمایه‌داری هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.