شهرکرد-گردهمایی انقلابیون جوان ظهر دوشنبه با حضور حجت الاسلام محد علی نکونام نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

گردهمایی انقلابیون جوان در دانشگاه شهرکرد برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین در این مراسم حجت الاسلام نکونام ضمن گرامیداشت هفته بسیج و روز ۱۶ آذر و ابراز خرسندی از حضور در جمع جوانان انقلابی و اهل بصیرت و بینش گفت: امروزه سنگین ترین بار بر دوش نسل جوان پویا و مومن است و بیشترین انتظار مقام والای ولایت در این کشور از نسل جوان ما است و  قبل از آنکه از مسئولین انتظار داشته باشند از نسل جوان انتظار دارند.

امام جمعه شهرکرد گفت: انتظار از نسل جوان آن است که این جمع یک پیوستگی محسوس و قوی  میان خودشان درست کنند، نسل جوان انقلابی کاملا به هم پیوند یابند و یک جریان مستمر قوی و  اهل بصیرت و نافذ شکل دهند.

 حجت الاسلام نکونام افزود: امروز در برابر تمام صداهای که در گوشه و کنار بلند است صداهای که به اشکال مختلف درصدد تضعیف و انحراف مسیر نظام هستند و آنچه جلوی این انحراف را می گیرد، این به هم پیوستگی  نسل جوان و مومن و انقلابی است. نسل جوان انقلابی  که با منطق خود که همان حق است بر اساس عقل حرکت می کنند و برای حق دارای استدلال است.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه گفت: از ویژگی های جوانان انقلابی آن است که پرچم توحید را اعتلا بخشند و اگر بخواهند نظام توحیدی برپا شود  قطعا لازمه آن این است که با هرآنچه که در مقابل حق و توحید باشد مبارزه شود. مگر سخن امام جز این بود که مردم به توحید بگروند. 

 حجت الاسلام نکونام در پایان به دانشجویان توصیه کرد، در مجامع دانشگاهی تلاش کنید خودتان را با هماهنگی و همبستگی از مهالک برهانید، همبستگی که  کمیت در آن  مهم نیست، بلکه در آن ماندگاری مهم است. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.