مدیرعامل موسسه طلایه‌داران نور آفاق و مسئول کاروان‌های راهیان نور شهید صیاد شیرازی و شهید باقری از آغاز ثبت‌نام کاروان‌های راهیان نور در قالب ستاد شهید صیاد شیرازی و شهید حسن باقری برای ایام اوج راهیان نور جنوب کشور خبر داد

آغاز ثبت‌نام کاروان‌های راهیان نور شهید صیاد شیرازی و شهید باقری

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از خبرگزاری ایسنا، حجت‌الاسلام سیدمحمد هاشمی  افزود: زائران راهیان نور در قالب کاروان‌های شهید صیاد شیرازی در مدت سه روزه از دهم اسفند ۹۵ تا ششم فروردین ۹۶ از یادمان‌های والفجر ۸، کربلای ۷، شلمچه، طلائیه، هویزه، دهلاویه، چزابه، فکه و فتح‌المبین و اردوگاه میشداغ بازدید خواهند کردند.
 
وی افزود: در کنار بازدید زائران از مناطق عملیاتی دفاع مقدس، فعالیت‌های فرهنگی شامل روایتگری، فضاسازی، آماده سازی مقرهای اسکان و برنامه‌های جانبی در اردوگاه‌ها در کاروان های شهید صیاد شیرازی در نظر گرفته شده است.
 
حجت‌الاسلام هاشمی در ادامه گفت:اعزام کاروان‌های ستاد راهیان نور شهید باقری که ویژه خودروهای شخصی است نیز از ۲۵ اسفند ۹۵ تا پنجم فروردین ۹۶ آغاز خواهد شد و خانواده‌ها با خودروی شخصی خود از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور بازدید می‌کنند.
 
وی افزود: خانواده‌ها در بازه‌های سه روزه به همراه راوی و هدایتگر کاروان از یادمان‌های جنوب کشور بازدید کرده و برگزاری برنامه‌های تفریحی و خانوادگی از دیگر برنامه‌های کاروان‌های راهیان نور شهید باقری برای زائران مناطق عملیاتی جنوب است.
 
حجت‌الاسلام هاشمی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ۱۳ هزار و ۵۰۰ نفر توسط کاروان‌های راهیان نور شهید صیاد شیرازی و شهید باقری از مناطق عملیاتی جنوب بازدید کردند، گفت: با برنامه‌ریزی های انجام شده در این اردوها به دنبال ایجاد افزوده معنوی از لحاظ فرهنگی، سیاسی و آشنایی زائران با معارف دفاع‌مقدس هستیم.
 
وی در خصوص نحوه ثبت‌نام در این کاروان‌ها اظهار کرد: ثبت‌نام در این کاروان‌ها از هفته اول دی ماه آغاز شده و علاقه‌مندان می‌توانند به سایت راهیان نور ستاد شهید صیاد شیرازی و شهید باقری به نشانی www.rahiyannoor.ir مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.