گرگان- سردار سلامی با تاکید بر اینکه امروز انقلاب اسلامی از هر زمان دیگری قدرتمندتر و مسلط‌تر بر شؤون و سرنوشت خود است، تاکید کرد: انقلاب اسلامی ذیل رهبری‎های حکیمانه و الهی رهبر معظم انقلاب پیش خواهد رفت.

 امروز ایران از هر زمان دیگری قدرتمندتر و مسلط‌تر است

به گزارش قدس آنلاین، سردار حسین سلامی ظهر سه شنبه در کنگره شهدای دانشجو استان گلستان در گرگان با اشاره به بد عهدی های آمریکا اظهار کرد: نمی‌توان به وعده‌های آمریکا تکیه کرد، واقعیت امروز این است که نظام آمریکا وجهه و اعتبار سیاسی خود را از دست داده است.

وی با اشاره به اینکه تمام توان آمریکا در مواجه با نقلاب اسلامی تمدید تحریم قانون داماتو است، تصریح کرد: آنها باید بدانند ملت ایران سیاست‌های ضد استکباری، استقلال‌طلبانه، اقتدارگرایانه و مستقل خود را تابع هیچ قراردادی نمی‌دهد که یک‌طرف آن رژیم‌های بی‌تعهد قرار دارند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: برجام نسخه‌ای نیست که آمریکا بتواند از بستر آن مبسوط الید عمل کند در حالی که ما مقید و ملزم به انجام آن باشیم، دکترین انقلاب اسلامی مقابله به مثل، عکس‌العمل‌های متناسب، دقیق و حساب شده است، ملت ایران تصمیم گرفته است حقوق خود را عادلانه، دقیق، شجاعانه و بدون هیچ ملاحظه‌ای از قدرت‌های به ظاهر بزرگ بستاند.

سردار سلامی با تاکید بر اینکه امروز انقلاب اسلامی از هر زمان دیگری قدرتمندتر و مسلط‌تر بر شؤون و سرنوشت خود است، تاکید کرد: انقلاب اسلامی ذیل رهبری‌های حکیمانه و الهی رهبر معظم انقلاب پیش خواهد رفت و هیچ دغدغه‌ای برای تأمین منافع و دستاوردهای ملی خود نداریم.

وی گفت: امیدواریم دشمنان ما قدرت ملت بزرگ ایران را به درستی محاسبه و ملاحظه کنند و دچار خطا در تصمیم نشوند اینجا ایران سرزمین مردان و زنان مومن است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.