مشهد- نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌رضوی در میان خادمان اربعین حسینی گفت: خادم اهل بیت(ع) امتیاز بالایی دارد چرا که هیچ عملی در دنیا ارزشمندتر از خادمی اهل بیت(ع) را ندارد.

ارزش هیچ عمل دنیوی بیشتر از خادمی اهل بیت(ع) نیست

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر سه شنبه در مراسم تقدیر از خادمان اربعین حسینی شهرداری مشهد اظهار کرد: اگر فردی لیاقت خدمت را کاملاً در خود پرورش دهد دنیا و آخرتش تامین شده است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌رضوی افزود: اگر فردی خادم امام رضا(ع) شد و به خدمت وی نائل شد، قطعاً امام رضا(ع) نیز وی را در صحرای محشر رها نمی‌کند.

وی تصریح کرد: امسال نیز در اربعین زائران زیادی حاضر بودند و شما علاوه بر زائربودن، خادم نیز بودید و این دو توفیق نصیب هر فردی نمی شود.

آیت الله علم الهدی با اشاره به اینکه با قبولی در امتحان الهی، دعا و خواسته انسان مستجاب می‌شود، گفت: حضرت ابراهیم(ع) با قبولی در امتحان الهی درخواست عبودیت و بندگی فرزندانش را از خداوند خواست و دعایش نیز مستجاب شد.

وی تاکید کرد: مانور ۲۰ میلیونی ضیافت اربعین امام حسین(ع) فرازی از اجابت دعای حضرت ابراهیم (ع) روی زمین است، علامت اینکه مردم به‌طرف ذریه ابراهیم(ع) روان شده، روان‌شدن به سمت کربلا است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌رضوی بیان کرد: آنچه در این میان برای شما عزیزان از همه بالاتر بوده این است که مصداق دعای ابراهیم (ع) شما خادمان اربعین حسینی هستید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.