۵۳ سازمان و نهاد آمریکایی در نامه‌ای به رئیس‌جمهور منتخب این کشور از او خواستند «مایکل فلین» را به سمت مشاور امنیت ملی تعیین نکند.

نامه ۵۳ نهاد به ترامپ جهت عدم انتصاب مایکل فلین به سمت مشاور امنیت ملی

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از فارس، در ادامه واکنش‌ها در آمریکا به ترکیب دولت آینده این کشور، چندین سازمان آمریکایی در نامه‌ای به دونالد ترامپ خواستار تغییر نظر او برای سمت مشاور امنیت ملی شدند.

به دنبال اعلام پیروزی دونالد ترامپ، افراد نزدیک به تیم ترامپ از پیشنهاد او به «مایکل فلین» برای سمت مشاور امنیت ملی خبر دادند.

به گزارش رسانه‌ها، ترامپ به «مایکل فلین» ژنرال بازنشسته  مدیر سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ آژانس اطلاعات دفاعی آمریکا مشاور امنیت ملی را پیشنهاد داد؛ پستی که در آمریکا نیازی به تاییدیه سنا ندارد

حالا خبر رسیده که ۵۳ سازمان و نهاد آمریکایی نامه‌ای به ترامپ نوشته و از از او خواستند فلین را به عنوان مشاور امنیت ملی تعیین نکند.

به گزارش سی‌ان‌ان، در نامه سازمانهای آمریکایی که این شبکه آنها را «مترقی و ترقی خواه» خوانده، آمده است: «ما در حالی که به زمانی که او(مایکل فلین) در لباس ارتش و نظام به کشورمان خدمت کرده، احترام می‌گذاریم اما ما حس می‌کنیم ژنرال فلین مناسب خدمت در این سمت حساس نیست».

این سازمانها که در بین آن موسسه یهودی «جی استریت» دیده می‌شود، هشداردادند: «تعیین او به جایگاه آمریکا در جهان آسیب خواهد زد و تهدیدی برای امنیت ملی ما است».

این سازمان‌ها و نهادهای آمریکایی به دلایلی که از نظر آنها «مایکل فلین» نباید مشاور امنیت ملی بشود، اشاره کردند.

در بخشی از این دلایل، به شرکت لابیگری «فلین اینتل گروپ» و روابط و پیوندهای مایکل فلین با دولت ترکیه و شخص رجب طیب اردوغان اشاره شده است.

در این نامه به عقاید و تفکرات به شدت ضد اسلامی مایکل فلین هم اشاره شده است.

در نامه آمده است: «او درباره "ترس از مسلمانان، منطقی است" مطلب نوشته است و تئوریهای توطئه علیه مسلمانان ساخته است و گفته که "اسلام، یک ایدئولوژی سیاسی" و "یک سرطان" است که پشت یک دین، پنهان می‌شود"».

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.