زاهدان- کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: با کاهش دما در نواحی شمالی و مرکزی استان، در برخی نقاط نیمه شمالی این استان یخبندان شبانه پیش‌بینی می‌شود.

کاهش ۱۲ درجه‌ای دمای هوا در سیستان و بلوچستان

به گزارش قدس آنلاین، رضا آزادمنش با بیان اینکه دمای هوا در نواحی شمالی و مرکزی استان از روز جمعه حدود ۸ تا ۱۲ درجه کاهش می‌یابد گفت: چهارشنبه و جمعه در نواحی مرکزی استان وزش باد نسبتا شدید از سمت جنوب غرب رخ خواهد داد که در برخی نقاط همراه با گردوخاک است.

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: با تغییر جهت جریانات جوی و نفوذ توده هوای سرد شمالی به استان روزهای جمعه و شنبه در شمال استان وزش باد شدید از سمت شمال غرب همراه با گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: از اواخر وقت جمعه در نواحی مرکزی، مرز غربی استان و روی کویر لوت نیز وزش باد از سمت شمال غرب قابل ملاحظه خواهد بود.

وی گفت: از جمعه تا اوایل هفته آینده در نواحی ساحلی و بر روی دریای عمان و تنگه هرمز وزش باد نسبتا شدید از سمت غرب انتظار می‌رود و دریا مواج است.

آزادمنش بیان کرد: دمای هوا در نواحی شمالی و مرکزی استان از روز جمعه حدود ۸ تا ۱۲ درجه کاهش می‌یابد و در برخی نقاط نیمه شمالی استان یخبندان شبانه پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: اقدامات لازم برای حفظ ایمنی و جلوگیری از خسارت‌های احتمالی ضروری است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.