بجنورد- شهردار گلستان شهر گفت: موضوع تحویل مجموعه مسکونی گلستان شهر میان تصمیم های شهرداری و راه و شهرسازی مانده است.

گلستان شهر بجنورد بین دو نهاد بلاتکلیف مانده است

برات محمد حسن نیا در گفت و گو با قدس آنلاین، اظهار داشت: شهرداری بجنورد به علت ایرادهایی که در این مجموعه وجود دارد، تا کنون گلستان شهر را تحویل نگرفته است.

وی افزود: راه و شهرسازی باید نسبت به رفع ایرادها اقدام کند و یا هزینه های این رفع ایراد ها را به شهرداری بجنورد بپردازد در غیر این صورت گلستان شهر را تحویل نمی گیریم.

وی خاطرنشان کرد: اکنون که گلستان شهر تحویل نشده است، نمی توان برنامه ریزی درست و مناسبی برای اجرای طرح های عمرانی در این محموعه مسکونی داشت.

وی افزود: اکنون بیش از ۲۱ هزار نفر در گلستان شهر سکونت دارند و با مشکلات متعددی روبه رو هستند و شهرداری در این شرایط نمی تواند کار عمرانی انجام دهد.

حسن نیا گفت: معابر گلستان شهر روشنایی مناسبی ندارد و خدمات فاضلاب نیز هنوز ساکنان این محموعه را زیر پوشش قرار نداده است.

شهردار گلستان شهر با اشاره به اینکه اکنون خدماتی همچون جمع آوری زباله و جابه جایی مسافران با ناوگان عمومی به ساکنان مجموعه ارائه می شود افزود: از مسئولان انتظار می رود به تحویل گلستان شهر سرعت ببخشند تا بتوانیم به کارهای عمرانی گلستان شهر سرعت دهیم.

پیش از این شهردار وقت بجنورد گفته بود در گلستان شهر ایرداتی وجود دارد که باید توسط راه و شهرسازی رفع شود و به همین دلیل از تحویل گرفتن آن خودداری کرده ایم.

بار مالی تحویل گلستان شهر بیش از ۲۰ میلیارد تومان عنوان شده بود و شهرداری بجنورد اعلام کرده بود اجرای خدمات شهری و طرح‌های عمرانی و رفع ایرادها و نواقص شناسایی‌شده در فاز نخست گلستان شهر بیش از ۲۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.