بیرجند- معاون فرهنگی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت:٢٥٤ اثر برای شرکت در جشنواره‌ شعر هفته قرآن و عترت استان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

 ارایه ۲۵۴ اثر به جشنواره‌ شعر هفته قرآن و عترت خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاداسلامی عباسعلی بهاری عصر سه شنبه در جلسه برنامه ریزی اختتامیه  هفته قرآن وعترت اظهار داشت:همچنین ٧٦ اثر در بخش مطبوعات و ٦٨ مقاله و پایان نامه نیز ارسال شده است.

وی گفت: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته تعداد آثاررسیده برای شرکت در جشنواره قرآن و عترت در بخش فرهنگی به صورت مستقیم به دبیرخانه جشنواره مشخص شده است.

وی اظهار کرد: در بررسی‌های انجام شده، تنها آثار ارسالی در بخش مطبوعات از سوی ١٩ نفر مرتبط با موضوعات جشنواره بوده که مورد پذیرش واقع شد که از این ١٩ نفر ٣١ گزارش و ٢٤ خبر ارسال شده که مورد بررسی داوران قرارمی‌گیرد.

معاون فرهنگی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه جشنواره، قرآن؛ نماز، عترت در رسانه‌های استان به همت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود، بیان کرد: اختتامیه این جشنواره و معرفی نفرات برتر آن همزمان با هفته وحدت ٢٩ آذرماه جاری برگزار می شود

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی ادامه داد: به نفر اول این جشنواره در دو بخش گزارش و خبر تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ ٧ میلیون ریال، به نفر دوم هر بخش لوح تقدیر و مبلغ ٦ میلیون ریال اهداء می‌شود.

بهاری یادآور شد: همچنین به نفر سوم هر بخش لوح تقدیر و مبلغ ٥ میلیون ریال به نفرات سوم هر بخش اهداء می‌شود که امیدواریم زمینه‌ساز رقابت سازنده بین خبرنگاران در موضوعات قرآنی و دینی شود.

جشنواره‌های هفته قرآن و عترت در بخش‌های مختلفی چون نقاشی، خوشنویسی، نمایش خیابانی، مطبوعاتی و...همزمان با هفته وحدت  ، اواخر آذرماه جاری برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.