مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند از تحقق ۸۰ درصدی اهداف تعیین شده این سازمان در صورت استقرار گمرک در گیت های ورودی منطقه خبر داد.

تحقق ۸۰درصدی اهداف بااستقرار گمرک در گیتهای ورودی منطقه آزاداروند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، اسماعیل زمانی عصر امروز سه شنبه در حاشیه سفر دبیر شورایعالی مناطق آزاد به منطقه آزاد اروند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به طور قطع با استقرار گمرک در گیت های ورودی به ۸۰ درصد از اهدافمان در زمینه سرمایه گذاری و اجرای پروژه ها دست پیدا کنیم.

وی در خصوص سفر ترکان به منطقه آزاد اروند افزود: این سفر در جهت سرکشی و بازدید از پروژه های در دست انجام منطقه صورت گرفت که در این سفر وی از ساختمان اداری در دست احداث سازمان و تعدادی از پروژه های صنعتی و عمرانی در شهرهای آبادان و خرمشهر بازدید و در جریان روند اجرای این پروژه ها قرار گرفت و در پاره ای موارد دستورات لازم را ارائه کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در خصوص چگونگی تردد خودروهای پلاک اروند اظهار کرد: کنترل و خروج و ورود خودروهای منطقه آزاد در خارج از محدوده به ما ارتباطی ندارد و در این رابطه بایستی پلیس اقدام کند.

به گزارش مهر، اکبر ترکان مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد صبح امروز سه شنبه در راس هیئتی وارد منطقه آزاد اروند شد و در جریان این سفر از پروژه های ساختمان اداری سازمان منطقه آزاد اروند، شهرکهای صنعتی آبادان و خرمشهر، فولاد جهان آرا و کاوه بازدید و از نزدیک در جریان روند اجرای کارها قرار گرفت.

ترکان عصر امروز نشستی داخلی با مسئولان سازمان منطقه آزاد اروند دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.