ایلام - رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: نه تنها کشورهای اسلامی بلکه سایر بلاد و ملت های بزرگ دنیا به دنبال الگوگیری،کسب درس و بهره مندی از دستاوردهای بسیج هستند.

ملت های بزرگ دنیا از دستاوردهای بسیج الگو می گیرند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار نعمان غلامی روز سه شنبه در یادواره سرداران و ۳۶۴ شهید شهرستان ایوان از توابع استان ایلام، اظهار داشت: باید در هر لحظه بر گذشته انقلاب مروری داشت و شرایط را رصد کرد و بلند پروازانه گام برداشت.

وی با بیان اینکه هیچ محفلی به اندازه یادواره شهداء، فضای تجدید عهد و احیای انگیزه ها را خلق نمی کند، افزود: پدران، مادران و فرزندان شهداء، دلسوختگان، رزمندگان و کسانی که تاریخ زندگی شان مثل شمع برای ارزش های الهی فداء شده در این آیین های معنوی گرد هم می آیند و خداوند متعال نیز مجلس شان را برکت می دهد و زمینه درس گرفتن فراهم می شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه ما در راه آغاز هستیم و تحولات پیرامونی نشان می دهد که دشمنان چگونه برای مقابله و مبارزه بی امان با تأثیرات انقلاب و توسعه افکار ما می جنگند و چه نوعی از رفتارها را از تروریست ها شاهد هستیم، بیان داشت: تردیدی نداریم که این مسائل برای فشار بر جمهوری اسلامی وکوتاه کردن دست بلند نظام اسلامی در تأثیرگذاری منطقه  است.

سردار نعمان غلامی با بیان اینکه انتشار تفکر شهدای این شهرستان که گوشه ای از ایستادگی و ایثار کشور است در سایر کشورها حماسه های ارزشمندی برپا کرده است، یادآور شد: این تفکر راه رهائی بخش ملت های مظلوم است و این برای ملت ایران افتخاری بس بزرگ و ارزنده است.

وی با اشاره به اینکه خلق عظمت حماسه های ایثار نیازمند بررسی و واکاوی است و باید از این دستاوردها حفاظت کرد، خاطرنشان ساخت: ولایت بعنوان فرماندهی و عامل محرک اراده های ملت، نقش اصلی در این هدایت دارد و مردم نیز بعنوان سربازان ولایت الگو آفرینی می کنند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه جانفشانی و ایثرگری مردم ایوان الگوئی از مقاومت در برابر دشمن متجاوز است، تصریح کرد: آثار پربرکت نبرد عاشورای ۵۹ در سارات، گوشه ای از نقش مردم ایوان در دفع خطر از کیان جمهوری اسلامی است و این مردم تا آخرین روزهای دفاع، در تنگه کوشک که مورد نیاز نظام بود، عاشقانه حماسه آفریدند و جلوه ای از عظمت را خلق کردند و باید در مقابل آن سر تعظیم فرود آورد.

سردار نعمان غلامی با اشاره به اینکه اگر ایران اسلامی امروز در میان همه مشکلات پیرامونی کانون امنیت، آرامش و زندگی سرشار از عزت است به دلیل همین تفکر و تشکلی است که در راستای آن برای دفاع از نظام، جان ها هدیه شده است، تأکید کرد: امروزه چشمه سارهای زلال یادواره ها در کوچه کوچه و محله محله برگزار می شود و این دستاوردها را مردم می خواهند حفظ کنند و عزت و امنیت ما این چنین حفظ شده است.

وی با بیان اینکه علیرغم دشمنی و ناامنی که دشمن به دنبال آن است، در این یادواره ها باید گام های جدی تری برداریم، گفت: ما که خطر بزرگی را در دفاع مقدس دفع کردیم، ‌ خطرهای گسترده دیگری در جنگ اقتصادی و تحریم نیز تاکنون خنثی کرده ایم و این انگیزه های الهی می تواند گره های زندگی مردم را باز کند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه با به صحنه آوردن مردم و اثبات توانائی ها، می توانیم  بقیه راه را هم پیروزمندانه سپری کنیم، اظهار داشت: نه تنها کشورهای اسلامی بلکه سایر بلاد و ملت های بزرگ دنیا به دنبال الگوگیری، کسب درس و بهره مندی از دستاوردهای بسیج هستند.

سردار نعمان غلامی با بیان اینکه بسیج در عراق، سوریه، لبنان و یمن و حتی در سایر کشورهای استکبارستیز باعث دوام و قوام شده است، افزود: ملتی که حماسه کوشک را با آن سختی ها خلق کرده است، می تواند در کمترین زمان و به سادگی مشکلات اقتصادی را نیز حل و فصل کند.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی راهبرد نظام اسلامی برای به شکست کشاندن دشمن است و باید ترویج شود، بیان داشت: دهها هزار نفر برای کمک به اقتصاد مقاومتی اعلام آمادگی کرده اند و این ایجاد انگیزه و علاقه باید به حوزه اشتغال وارد شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه دشمن کاملاً از نظام ما ترس دارد، یادآور شد: در حوزه تجهیزات دفاعی و نیازمندی های جنگی به خودکفائی رسیده ایم و در حوزه اقتصاد مقاومتی ظرفیت ها را در فضای همدلی ساماندهی و حماسه ها خلق خواهیم کرد.

سردار نعمان غلامی با اشاره به اینکه اگر از هرگوشه دنیا هر آزاده ای عاشق این نظام است به خاطر همین دستاوردهایی است که ملت ما را به پیروزی رسانده است، تصریح کرد: اگر مقاوم سازی کنیم، هیچ تهدیدی متوجه ما نمی شود و برای همگان الگو خواهیم شد و باید در این مسیر  با شهداء تجدید میثاق کنیم.

وی تأکید کرد:  اگر شهداء هم اکنون حضور داشتند، یقیناً جبهه اصلی و رسالت اول خویش را بر حل مشکلات مردم، کارآمدی نظام و حل بیکاری معطوف می کردند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور به نقش زنان این سرزمین در تحمل لحظات سخت بمباران ها و حماسه های کوشک و سارات اشاره کرد و گفت: ایفای نقش ایثارگرانه زنان ایران اسلامی در دفاع مقدس بر هیچ کسی پوشیده نیست.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.