مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی کشور گفت: در تولید مرغ گوشتی و اصلاح نژادی دام و طیور به خودکفایی رسیده ایم.

خودکفایی در تولید و اصلاح نژادی دام و طیور

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، محمدعلی کمالی شامگاه سه شنبه در نمایشگاه صنعت دام و طیور آمل با اشاره به اینکه مازندران نقش به سزایی در صنعت دام و طیور دارد گفت: تولید کنندگان صنعت دام و طیور حرف های زیادی برای گفتن دارند.

کمالی با بیان اینکه در برگزاری نمایشگاه های دام و طیور تحول بزرگی اتفاق افتاد اظهار داشت: نمایشگاه تشکل خاصی پیدا کرده و بخش های خصوصی در این نمایشگاه ها خوب ورود کردند.

مدیرعامل اتحادیه مرغ داران گوشتی کشور با اشاره به اینکه صنعتی شدن مرغداری ها تحول بزرگی در این عرصه ایجاد کرد افزود: درگذشته نیاز به صنعت خارج از کشور داشتیم اما الان دیگر این نیازها در کشور برطرف شده است و نظام اصلاح نژادی در تولید دام و طیور در حد اعلا به کار گرفته شده است و با کشور های همسایه ایران متفاوت هستیم به نوعی که به خود کفایی رسیدیم.

مدیر عامل اتحادیه مرغ داران گوشتی با بیان اینکه نگاه مسئولان به این صنعت نگاه تولید است گفت: اگر حمایت ها بیشتر شود در جایگاهی هستیم که به قدرت تامین بیشتری دست یابیم و خوشبختانه مسئولان به این صنعت نگاه اقتصادی و تولیدی دارند.

کمالی با بیان اینکه تولید کنندگان سرمایه خود را به زمین بستند ادامه داد: حداکثر حمایت ها باید صورت گیرد تا اقتصاد مقاومتی شکل گیرد.

وی ادامه داد: مبنای توسعه، نگاه به صنعت دام طیور است و امیدواریم این نمایشگاه که در شهرستان ها برگزار می شود به تدریج بین المللی برگزار شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.