قم- عضو مجلس خبرگان با بیان اینکه دولتمردان آمریکا به قول و سخن پایبند نیستند و باید چشم‌ها را باز کرد، گفت: اقدام آمریکا در تحریم‌های مجدد باید سبب شود برخی از خواب بیدار شده و نسبت به آمریکا خوش‌بین نباشند.

تمدید تحریم‌ها باید برخی‌ها را از خواب خوش‌بینی بیدار کند

به گزارش قدس آنلاین؛ آیت‌الله سید رحیم توکل با اشاره به تمدید دوباره تحریم‌ها از سوی آمریکا و منویات رهبرمعظم انقلاب مبنی بر قابل‌اعتمادنبودن آمریکا بیان کرد: تمدید تحریم‌های داماتو باید تجربه شود چون  آن‌چه که دولت آمریکا وعده داده بود، عمل نکرد و به قول خود پایبند نبود.

عضو مجلس خبرگان با بیان  اینکه نباید به آمریکا اعتماد کرد و باید چشم‌ها را باز کرد، عنوان کرد: اقدام آمریکا در تحریم‌های مجدد باید سبب شود برخی از خواب بیدار شده و نسبت به آمریکا خوش‌بین نباشند.

آیت‌الله توکل با اشاره به دشمنی‌های آمریکا علیه ملت ایران گفت: آمریکا تنها حرف می‌زند و هیچ‌گاه برای منافع کشورمان اقدامی انجام نمی‌دهد، رئیس‌جمهور جدید آمریکا گفت برجام را آتش می‌زند که این موضوع نشان‌دهنده پایبندنبودن به قول و سخن دولت مردان این کشور است. در موضوع برجام باید گام به گام عمل می‌شد و نباید همه کارها را ما انجام می‌دادیم و در مقابل دولت آمریکا به هیچ‌کدام از تعهدات خود عمل نکند.

وی با اشاره به لزوم آغاز مجدد فعالیت‌های هسته‌ای کشورمان خاطرنشان کرد: دیگر نباید به آمریکا اعتماد کنیم و آنچه که در صنعت هسته‌ای داشتیم، با قدرت و سرعت بیشتری دنبال شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.