مشهد- از ابتدای هفته جاری هوای مشهد کماکان ناسالم است اما بنا بر اعلام مرکز پایش آلاینده های زیست محیطی مشهد به دلیل وقوع بارش غلظت آلاینده ها در حال کاهش و در حال رسیدن به شرایط سالم است.

بارش باران به هوای مشهد طراوت بخشید

به گزارش قدس آنلاین، ‌ از ابتدای هفته تاکنون و در پنجمین روز هفته هوای مشهد به عدد شاخص ۱۱۵ «پی. اس. آی» رسید و هوای صبح امروز این شهر را برای گروه های حساس ناسالم کرد.

صبح امروز دو ایستگاه الهیه و لشگر با اعداد شاخص ۱۵۲ و ۱۵۱ «پی. اس. آی» آلوده ترین ایستگاه های مشهد اعلام شدند که در وضعیت هشدار و ناسالم برای تمام گروه ها قرار گرفتند.

همچنین ایستگاه سرافرازان صبح امروز عدد شاخص ۱۳۰ «پی. اس. آی»، مفتح و چمن ۱۲۹ «پی. اس. آی»، خیام جنوبی ۱۲۷ «پی. اس. آی»، خیام شمالی و سمزقند ۱۱۴ «پی. اس. آی»، تقی آباد ۱۱۰ «پی. اس. آی»، ویلا ۱۰۹ «پی. اس. آی» و ماشین ابزار و سجاد ۱۰۲ «پی. اس. آی» را نشان دادند و در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قرار داشتند.

ایستگاه حرم مطهر، صدف و آوینی نیز ایستگاه های سالم صبح امروز مشهد بودند و به ترتیب اعداد شاخص ۸۲، ۸۵ و ۹۶ «پی. اس. آی» را به نمایش گذاشتند.

قرار داشتن شاخص کلی کیفیت هوا بین اعداد ۱۰۱ تا ۱۵۰ پی. اس. آی به معنای وضعیت هشدار برای افراد حساس و کودکان است.

همچنین اعداد بین ۱۵۱ تا ۲۰۰ پی. اس. آی حالت هشدار و آلوده برای همه سنین محسوب می شود و وضعیت هوا با پی. اس. آی بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ در حالت اضطرار و بیشتر از ۳۰۰ نیز در حالت بحرانی قرار می گیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.