تولیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه همه باید مطیع ولایت فقیه باشیم، گفت: سربازی امام زمان (عج) بدون تمرین ولایتمداری و پیروی از ولایت فقیه امکان پذیر نیست.

همه باید مطیع ولایت فقیه باشیم

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از خبرگزاری ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان سه شنبه شب در همایش راهیان جمکران در مسجد مقدس جمکران افزود: برای اینکه پیروان خوب و وفاداری برای حضرت ولیعصر (عج) باشیم باید مطیع ولایت فقیه بوده و تمرین ولایت مداری داشته باشیم.
وی ادامه داد: در طول تاریخ هیچ زمان اسلام و جبهه حق مانند امروز، چنین دشمنانی نداشته است؛ آنها تلاش ها و هزینه های زیادی برای سرنگونی انقلاب اسلامی و ریشه کن کردن شیعه به کار می گیرند.
وی گفت: از سوی دیگر جبهه باطل هیچ زمان چنین ابزاری برای مقابله با جبهه حق و دین خداوند در اختیار نداشت؛ ما در گذشته این همه عمرعاص، منافق و دشمن نداشتیم.
رحیمیان بیان کرد: البته در سال ۴۲ زمانی که نهضت امام راحل آغاز شده، ایشان غریب بودند اما امروز حدود دهها میلیون بسیجی داریم؛ در جنگ تحمیلی شیعیان عراق با زور و دستور صدام، علیه ما می جنگیدند و حتی برخی جوانان ما را شهید کردند اما امروز حشد الشعبی در عراق تشکیل شده و جان خود را برای ولایت می دهند.
وی ادامه داد: امروز در یمن و سایر کشورهای اسلامی چه خبر است؟ میلیون ها انسان جان برکف در کشورهای مختلف آماده جانفشانی و شهادت در راه ولایت هستند.
رحیمیان گفت: برخلاف برخی جنایت ها و خیانت های داخلی و توطئه دشمنان خارجی، خداوند سناریوی خود را به پیش می برد و خبرهایی در راه است.
تولیت مسجد مقدس جمکران بیان کرد: امام راحل فرمودند بیداری ملت ایران از نشانه های ظهور است و در جمله دیگر می فرمایند به دست شما ملت، این پرچم به دست حضرت ولیعصر(عج) سپرده می شود؛ انقلاب اسلامی سرآغاز انقلاب جهانی حضرت امام مهدی (عج) است.
رحیمیان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: متأسفانه جریان فسادی که سگ ها را رها کرده و سنگ ها را بسته اند، برای فساد گاهی کاروان هایی را به جاهای دیگر راه می اندازند و پشت سر آنها برخی دستگاه ها هم قرار دارند اما اینها راه به جایی نمی برند.
همایش 'راهیان جمکران' با حضور جمعی از کاروان های زیارتی و زائران مسجد مقدس جمکران سه شنبه شب در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.