تروریستهای داعش در غرب موصل حملاتی را به فرودگاه تلعفر آغاز کردند ولی نیروهای الحشد الشعبی موفق شدند عناصر انتحاری را پیش از رسیدن به فرودگاه از پای درآورند.

دفع حملات داعش به فرودگاه تلعفر توسط نیروهای «الحشد الشعبی» عراق

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  فارس، از صبح امروز دهها تن از عناصر تروریستی داعش مستقر در جنوب شهر «تلعفر» عراق حملات وسیعی را با سه خودروی انتحاری از چند محور به مواضع نیروهای «الحشد الشعبی» (بسیج مردمی) در فرودگاه «تلعفر» واقع در محور غربی موصل آغاز کردند.

نیروهای بسیج مردمی موفق شدند انتحاریها را قبل از ورود به فرودگاه تلعفر منهدم کنند. همزمان تروریستهای داعش با کمربند انتحاری به سمت فرودگاه یورش بردند که توسط نیروهای بسیج مردمی کشته شدند.

یک منبع میدانی به بین الملل فارس اعلام کرد که بدلیل شدت انفجارها نیروهای بسیج مردمی از ورودی شمالی فرودگاه عقب نشینی کردند که آسیبی به نیروها وارد نشود.

درگیریها تا دقایقی قبل در جریان بود که سرانجام نیروهای بسیج مردمی عراق توانستند حمله تروریستها را بعد از حملات انتحاری دفع و تروریستها را از منطقه متواری کنند.

عناصر داعش قصد دارند علاوه بر اشغال مجدد فرودگاه تلعفر خطر نفوذ نیورهای بسیج مردمی به شهر را دفع کنند و در صورت اشغال مجدد این فرودگاه می توانند مجددا روستاهای اطراف فرودگاه را بطور کامل اشغال کنند.

نیروهای بسیج مردمی طی یک ماه گذشته بعد از پیشرویهای سریع خود در محور غربی موفق شدند این فروگاه را تحت کنترل خود دربیاورند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.