مشهد- با عملی شدن وعده معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد، شماری از کارگران اخراج شده فضای سبزبوستان ملت مشهد به کار بازگشتند.

 ۵۸ کارگر اخراجی فضای سبز پارک ملت دعوت به کار شدند

به گزارش قدس آنلاین، با اخراج ۷۰ نفر  از کارگران فضای سبز بوستان  ملت مشهد که در پی تغییر پیمانکار بیکار شده بودند معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد، شماری از کارگران اخراج شده فضای سبزبوستان ملت  مشهد را باری دیگر دعوت به کار کرد.

کارگران اخراج شده که بیشتر افراد مسن وبا سابقه در بخش فضای سبزبوستان  ملت بودند، اعتراض و گلایه خود را مطرح کردند که چرا باید با تغییر پیمانکار، شمار زیادی از کارگران اخراج شوند و اکنون در این شرایط با این موقعیت بیکاری چگونه می‌توانند برای خود شغلی پیدا کنند.

پس از طرح این گلایه‌ها، معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد دستور پیگیری و بازگشت افراد باسابقه به کار را صادر کرد.

کاظمی روز گذشته در خصوص اجرایی شدن دستور بازگشت به کار کارگران اخراج شده با سابقه فضای سبز بوستان ملت اظهار داشت: ۵۸ نیروی کارگری فضای سبز بوستان ملت با تغییر پیمانکار تعدیل نیرو شده بودند که پس از برگزاری جلسه مشترک با معاون اجرایی، مسؤولان فضای سبز، مدیر بوستان ملت و رئیس حراست منطقه ۱۱ شهرداری مقرر شد تمامی کارگران مجدد به کار گیری شوند.

وی افزود: تا این لحظه ۴۳ نفر به کار بازگشتند و ۱۵ نفر نیز جهت دریافت بیمه بیکاری اقدام کردند که هماهنگی لازم جهت شروع به کار مجدد این افراد صورت پذیرفته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.