مشهد- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: علاوه بر بودجه جاری که برای نگهداری از راهها در طول سال هزینه شده است امسال ۸۰میلیارد ریال نیز از اعتبارات ملی به این اداره کل اختصاص یافته است.

۸۰ میلیارد ریال برای نگهداری راه های خراسان رضوی اختصاص یافت

به گزارش قدس آنلاین، ابراهیم نصری صبح چهارشنبه در مراسم آغاز طرح نگهداری زمستانی راه های خراسان رضوی اظهار کرد: هزینه های این طرح شامل تجهیز ۳۳ راهدارخانه استان، نگهداری و به روز رسانی ماشین آلات راهداری، تهیه سوخت زمستانی و خرید نمک و سایر اقلام مصرفی است.

وی بیان داشت: در این طرح ۹۵۷ نیروی راهداری در قالب ۱۰۴ گروه با استفاده از ۵۴۳ دستگاه خودرو و ماشین آلات راهداری و برف روبی برای نگهداری از راهها و خدمت رسانی به مسافران و زائران حضرت رضا(ع) در جاده های استان فعالیت می کنند.

وی گفت: امیدواریم سال آینده بودجه بیشتری به این اداره اختصاص یابد تا بتوانیم خودرو و ماشین آلات فرسوده را نوسازی کنیم.

در ادامه این مراسم رئیس پلیس راه خراسان رضوی نیز اظهار کرد: این نیرو با ۲۴ پاسگاه پلیس راه و ۲۰ ایستگاه پلیس و فعالیت ۱۵۹ تیم گشتی در جاده های استان در کنار سایر دستگاههای امدادی و خدماتی در این حوزه انجام وظیفه خواهد کرد.

سرهنگ هادی امیدوار بر لزوم هماهنگی میان دستگاههای خدماتی و امدادی در جاده ها تاکید کرد و افزود: برخی ناهماهنگی ها در خدمات رسانی زمستانی منجر به بروز گرفتاری برای هموطنان در جاده ها و در پی آن درخواست کمک از دیگر نهادها می شود که امیدواریم امسال با تلاش همه همکاران و انجام وظیفه به موقع شاهد بروز این ناهماهنگی نباشیم.

در این مراسم واحد هایی از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، پلیس راه استان، هلال احمر و اورژانس با خروج از اداره کل راهداری خراسان رضوی ماموریت زمستانی خود در جاده های استان را آغاز کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.