شهرک نشینان تندرو یهودی صبح امروز چهارشنبه در قالب چندین گروه جداگانه تحت حمایت شدید نیروهای ویژه و پلیس رژیم صهیونیستی از سمت باب المغاربه اقدام به هتک حرمت مسجد الاقصی کردند.

 تعرض شهرک نشینان صهیونیست به قبله نخست

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، نیروهای یگان ویژه و پلیس رژیم صهیونیستی مقابل دروازه های مسجد الاقصی به ویژه باب المغاربه مستقر شده و امنیت شهرک نشینان صهیونیست را در حین تعرض به این مسجد مبارک تامین می کردند.

برخی از شهرک نشینان صهیونیست قصد برپایی آیین هایی تلمودی در داخل مسجد الاقصی را داشتند که نمازگزاران و طلاب علوم دینی با سردادن فریاد الله اکبر اعتراض خود به این اقدام را نشان داده و مانع از این کار شدند.

در همین راستا، نظامیان رژیم صهیونیستیبه شمار زیادی از شهروندان فلسطینی؛ به ویژه زنان اجازه ورود به مسجد الاقصی به منظور عبادت و راز و نیاز با معبود خویش را ندادند.

تعرض به قبله نخست مسلمانان به کاری روزمره برای شهرک نشینان صهیونیست تبدیل شده است و دولت رژیم صهیونیستی نیز رسما از این تعرضات حمایت می کند و روز گذشته نیز پلیس صهیونیستی مدت زمان تعرض صهیونیست ها به مسجد الاقصی را افزایش داد و از این پیش شهرک نشینان می توانند از ۷:۳۰ صبح هر روز تا ۱۱:۳۰ قبل از ظهر وارد مسجد الاقصی شوند. بعدازظهرها نیز درهای مسجد الاقصی یک ساعت به روی شهرک نشینان باز است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.