۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲
کد خبر: 481207

نیروهای ارتش سوریه طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ منطقه جدید را در شرق حلب آزاد کردند و تاکنون بر ۷۸ درصد از اراضی واقع در شرق این مسلط شده اند.

آزادسازی۱۰منطقه جدید در حلب

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، نیروهای ارتش سوریه در ادامه مبارزه خود با گروه های تروریستی و مسلح در شرق حلب دستاوردهای بیشتری کسب کردند.

در همین راستا، مرکز حمیمیم واقع در لاذقیه سوریه اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته نیروهای سوری موفق شدند ۱۰ محله جدید را در شرق حلب آزاد کنند. بدین ترتیب شمار مناطق آزاد شده در شرق حلب به ۴۵ محله رسید.

با آزادسازی این مناطق جدید و فرار گروه های مسلح از آن، ۷۸ درصد از مناطق شرق حلب در کنترل کامل نیروهای ارتش سوریه قرار گرفت.

ارتش سوریه همچنین در ادامه عملیات خود به سمت برج الحمام واقع در جنوب حلب پیشروی می کند.

نیروهای ارتش سوریه موفق شدند میدان المرجه را آزاد و بدین صورت خطوط تدارکات گروه های مسلح میان باب النیرب و منطقه المرجه را قطع کردند.

مسئولان استان حلب اعلام کردند که پس از تامین امنیت فرودگاه بین المللی حلب توسط ارتش سوریه، در حال بازگشایی و آماده سازی جاده این فرودگاه هستند.

در تصویر ذیل، مناطق به رنگ آبی حاکی از تسلط گروه های مسلح و مناطق قرمز رنگ حاکی از تسلط ارتش سوریه است. رنگ بنفش نیز مناطق تازه آزاد شده را نمایش می دهد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.