مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: ما در آموزش و پرورش دنبال کار حرفه‌ای نیستیم و هدفمان عمومی کردن قرآن در بین ۱۳ میلیون دانش‌آموز است.

هدف از فعالیت قرآنی در آموزش و پرورش عمومی کردن قرآن بین ۱۳ میلیون دانش‌آموز است

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمدحسین مسیب‌زاده مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش طی سخنانی کوتاه در افتتاحیه در دهمین اردوی انتخابیه قاریان و حافظان ممتاز کشور برای اعزام به مسابقات خارجی با اشاره به اینکه وزارت آموزش و پرورش کار حرفه‌ای مسابقه‌ای در حوزه دانش‌آموزی را با همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه که در این زمینه کار تخصصی انجام می‌دهد ساماندهی کرده است، گفت: ما در آموزش و پرورش دنبال کار حرفه‌ای نیستیم و هدفمان عمومی کردن قرآن در بین ۱۳ میلیون دانش‌آموز است.

به گزارش تسنیم، از سال گذشته مسابقات سراسری دانش‌آموزی و مسابقات شکوفه‌های سازمان اوقاف و امور خیریه در هم ادغام شد و نفرات ممتاز این مسابقات برای اردوی انتخابی پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی دانش‌آموزی که سال آینده همزمان با مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در ایران برگزار خواهد شد دعوت شده‌اند.

به گفته رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه مسابقات بین‌المللی قرآن دانش‌آموزی ۲ دهه پیش از این به تعداد ۴ دوره برگزار شده است و از سال آینده مجددا احیاء و پنجمین دوره‌ آن برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.