تبریز- مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه بیش از ۲ هزار دانشجو تحت حمایت این نهاد هستند، گفت: ۹۴ نخبه در زمینه‌های قرآنی،علمی،اختراع و ورزشی تحت حمایت کمیته امداد استان قرار دارند.

۲ هزار دانشجو تحت پوشش کمیته امداد هستند

به گزارش قدس آنلاین، حسین دشتی با بیان اینکه بیش از ۲ هزار دانشجو تحت حمایت این نهاد هستند، اظهار داشت: کمیته‌ امداد خدمات و فعالیت‌های گسترده‌ای را برای تحصیل دانشجویان تحت پوشش انجام می‌دهد تا آنان به مقاطع بالاتر تحصیلی راه یافته و به درجات علمی دست یابند.

وی ادامه داد: دانشجویان تحت حمایت در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در دانشگاه های دولتی، آزاد، شبانه و غیرانتفاعی مشغول به تحصیل هستند.

دشتی با بیان اینکه حوزه فرهنگی کمیته امداد برنامه‌های خاصی را برای ارتقای سطح تحصیلی و علمی دانشجویان در دستور کار خود قرار داده است، اظهار کرد: پرداخت کمک هزینه‌های تحصیلی و برگزاری کارگاه‌های مشاوره تحصیلی از جمله خدمات این نهاد به دانشجویان است که به صورت مستمر برای آنان برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه دانشجویان تحت پوشش در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در حال تحصیل هستند، بیان کرد: ارائه خدمات فرهنگی به دانشجویان از شاخص‌ترین برنامه‌ها و خدمات این نهاد است.

وی اجرای فعالیت‌های فرهنگی، برگزاری کارگاه‌های تقویتی، برگزاری دوره‌های آموزشی و اردوهای منطقه‌ای را از مهم ترین خدمات فرهنگی ارائه شده به دانشجویان تحت حمایت دانست و افزود: رابطان فرهنگی که به صورت افتخاری با کمیته امداد همکاری دارند، نقش بسزایی در پیگیری امورات تحصیلی و مشاوره گروهی ایفا می‌کنند.

دشتی با بیان اینکه کمیته‌ امداد با پرداخت هزینه‌های فرهنگی و تحصیلی درصدد است تا علاوه بر توانمندسازی دانشجویان تحت حمایت و خانواده‌های آنان، آینده‌ای سرشار از امید و پیشرفت را برای منطقه رقم بزند، تصریح کرد: اکنون شاهد هستیم بسیاری از دانشجویان فارغ التحصیل تحت حمایت این نهاد به موفقیت‌های بسیاری در زندگی خود رسیده اند.

وی ارائه خدمات مشاوره شغلی، هزینه‌های درمانی و اعطای وام تحصیلی را از دیگر خدمات کمیته امداد به دانشجویان تحت پوشش برشمرد و افزود: کمیته امداد به منظور توانمندسازی اقتصادی و رسیدن به استقلال مالی فرزندان مددجو به دانشجویان فارغ التحصیل وام قرض الحسنه اشتغال پرداخت می کند.

دشتی تاکید کرد: این خدمات با هدف توانمند سازی فکری و فرهنگی افراد تحـت پوشش  و ارتقاء کرامت انسـانی و عزت نفس خانواده ها و ایجاد نشاط اجتماعی ارائه می شودکه تا کنون نتایج مطلوبی را در بر داشته است.

مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: ۹۴ نخبه در زمینه‌های قرآنی،علمی،اختراع و ورزشی تحت حمایت کمیته امداد استان قرار دارند که از این تعداد ۳۵ نفر دانش آموز و ۵۹ نفر دانشجو و طلبه هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.