رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با اشاره به موقعیت ممتاز جمهوری اسلامی در دنیا در شرایط کنونی گفت: هرگز نباید در منافع ملی اختلاف داشته باشیم.

هرگز نباید در منافع ملی اختلاف داشته باشیم/ عده‌ای که مردم را خس و خاشاک می‌پنداشتند به تاریخ پیوستند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، سید محمدصادق خرازی عصر امروز در جمع اعضای حزب ندای ایرانیان در سالن گلشن با بیان اینکه روزگاری مردم به قید وثیقه، تنفس می‌کردند و روزهای دشواری بر این جوان و مردم می‌رفت بر لزوم اعتماد هر چه بیشتر به جوانان و سپردن مسوولیت‌ها به آنان تاکید کرد.

وی بابیان اینکه از سپردن مسوولیت به جوانان هرگز نباید نگران باشیم تصریح کرد: اساسا جوانان می‌توانند تحولات بزرگی را در فضای سیاسی کشور ایجاد کنند.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان اظهار کرد: مگر همین جوانان نبودند که در دوران دفاع مقدس مجاهدت‌های زیادی به خرج دادند و در عرصه انتخابات حماسه آفریدند اما در عرصه سپردن مسوولیت و مدیریت‌ها چیزهای دیگری را شاهدیم.

وی با اشاره به اهتمام حزب ندای ایرانیان به ظرفیت‌های جوانان افزود: ما با کمک عده‌ای فرهیخته حزب ندای ایرانیان را تشکیل دادیم و هدفمان این بود که اعلام کنیم که جوانان مالک آینده این کشور هستند.

خرازی اضافه کرد: ما در حزب ندای ایرانیان هدف مقدسی را دنبال کرده و به همه اصول و چهارچوب‌های قانون اساسی ایمان‌ داشته و به کرامت انسان اعتقاد داریم و این کرامت در دست‌اندازهای عده‌ای نمی‌گنجد و معتقدیم آزادی مهم‌ترین هدیه خداوند به انسان است و اساسا نمی‌توان از آزادی سخن گفت اما برای بیان آن مرز گذاشت.

خرازی اظهار کرد: اینکه نیازها و دغدغه جوانان صرفا در زبان گفته شود کاری از پیش نخواهد رفت و باید در عمل به ظرفیت‌های جوانان اعتماد شود و ما این را در حزب ندای ایرانیان شاهد هستیم.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با یادآوری اینکه امروز در جهان با تغییرات شگرف مواجه هستیم ادامه داد: اگر بخواهید ایران، ایران بشود و گلستان بشود و در عرصه جهانی در تراز خودش بشود چاره‌ای نداریم که در عرصه معرفت از جهان باید تحول به وجود بیاوریم و احزاب بهترین بستر برای شناخت جهان امروز است.

وی تاکید کرد: به‌طور حتم دموکراسی مهم‌ترین بخش از زندگی انسان امروز است و احزاب بستری اساسی و مهم در این میان هستند.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان بابیان اینکه مردم ایران نمی‌خواهند هیچ‌گاه منزوی باشند گفت: همواره باید ایران را در تراز این کشور قرار دارد و در حال حاضر ایران اسلامی در هیچ زمانی این‌قدر قدرت نداشته و مرزهای ایران صرفا در مرزهای جغرافیایی نیست بلکه در باب المندب، قفقاز و دریای مدیترانه است.

وی لزوم تقویت اتحاد و وحدت ملی را برشمرد و تاکید کرد: ما اگر می‌خواهیم زندگی آبرومندی داشته از این‌رو همه باید متحد باشیم و در منافع ملی هرگز نباید اختلاف داشته باشیم.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان از احزاب هم به‌عنوان بستر و خمیرمایه وحدت ملی یاد کرد و گفت: اساسا مهم‌ترین دغدغه ما مبارزه با هرگونه استبداد و استعمار است.

وی با انتقاد نسبت به آنچه که در دولت نهم و دهم در کشور حاکم بود تصریح کرد: اساسا دولت نهم و دهم سرشت و سرنوشت کشور را برهم زد و کشور را عقب انداخت و به‌طور حتم آن عده‌ای که مردم را خس و خاشاک می‌پنداشتند خود به تاریخ پیوستند.

خرازی با برشمردن آرمان‌های حزب ندای ایران خاطرنشان کرد: به امید آن روزی که ندا و اهداف و آرمان‌های بلندش بتواند در خدمت مردم ایران و مستحکم ساختن ساختارهای دمکراسی قرار بگیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.