مسؤول بخش فضای مجازی پژوهشکده امر به معروف و نهی از منکر گفت: بیش از 700 مقاله در خصوص امر به معروف و نهی از منکر در سایت این پژوهشکده بارگذاری شده است.

بارگذاری 700 مقاله در سایت پژوهشکده امر به معروف

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی احمدی امشب در مراسم رونمایی از کتاب‌های مجموعه فقه و زندگی با اشاره به فعالیت‌های پژوهشکده امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: بخش فضای مجازی یکی از ارکان اساسی این پژوهشکده است.

وی ادامه داد: با توجه به تاکیداتی که رهبر معظم انقلاب در خصوص کار در فضای مجازی داشتند، پژوهشکده امر به معروف و نهی از منکر یک سایت قوی را در دو بخش ترویجی و پژوهشی ایجاد کرد.

مسؤول بخش فضای مجازی پژوهشکده امر به معروف و نهی از منکر افزود: یکی از بخش‌های سایت این پژوهشکده، کتابخانه است که در آن کتاب‌ها و پایان‌نامه‌های مربوط به بحث امر به معروف و نهی از منکر به‌صورت متن بارگذاری شده است، تعداد کتاب‌های این کتابخانه مجازی به بیش از 100 کتاب می‌رسد.

احمدی با اشاره به سایت پژوهشکده امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: این سایت حدود دو سال است که راه اندازی شده و بیش از 700 مقاله در خصوص امر به معروف و نهی از منکر در این سایت بارگذاری شده است، همچنین سایت پژوهشکده بخش نشریات هم دارد.

وی ادامه داد: مصادیق معروف و منکر در 14 موضوع در سایت پژوهشکده امر به معروف و نهی از منکر قرار داده شده، همچنین خروجی‌های دانشنامه امر به معروف و نهی از منکر در این سایت بارگذاری شده، آیات قرآن در خصوص این دو فریضه الهی هم در این سایت قرار داده شده است.

مسؤول بخش فضای مجازی پژوهشکده امر به معروف و نهی از منکر افزود: در سایت این پژوهشکده، متن برخی از درس‌های خارج اساتید حوزه علمیه قم با موضوع امر به معروف و نهی از منکر هم بارگذاری شده است، همچنین در آینده نزدیک درس خارج آیت‌الله نوری همدانی در این‌خصوص هم در سایت قرار داده می‌شود.

احمدی با اشاره به بخش پرسش و پاسخ سایت پژوهشکده امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: در این بخش 366 پرسش و پاسخ فقهی در خصوص امر به معروف و نهی از منکر قرار داده شده است، همچنین در سایت بخشی به نام بوستان داریم که مطالب ترویجی در خصوص این دو فریضه الهی را قرار می‌دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به‌دنبال راه اندازی بخش عربی سایت و یکی معروف هم هستیم، راه‌اندازی این سایت اهمیت زیادی دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.