ایلام- معاون امور عمرانی استانداری ایلام گفت: تلاش خواهد شد که تا اربعین سال آینده، مسیر صالح آباد – مهران، چهار بانده شود و به بهره برداری کامل برسد.

 مسیر صالح آباد-مهران تا اربعین ۹۶ چهار بانده می شود

به گزارش قدس آنلاین، شاپور پولادی عصر روز چهارشنبه در نشست ستاد اربعین که با حضور استاندار در محل سالن شهید رجایی استانداری برگزار شد، اظهار داشت: مردم و مسئولان استانی و کشوری امسال برای استقبال، پذیرایی، اسکان و تغذیه زائران اربعین حسینی سنگ تمام گذاشتند.

وی با تقدیر از خبرنگاران و رسانه ها که در این مدت همراه و همگام مردم و مسئولان، زائرنوازی و نقش آفرینی کردند، افزود: برای ایجاد زائرشهر در شهرستان مرزی مهران باید تمام تدابیر لازم و برنامه ریزی های مناسب اندیشیده شود.

معاون امور عمرانی استانداری ایلام با بیان اینکه تمام زیرساخت ها و بسترهای لازم برای بازگشایی مرز چیلات در دهلران کاملاً فراهم است، بیان داشت: امیدواریم که با موافقت و ورود عملیاتی طرف عراقی، تا اربعین سال آینده شاهد بازگشایی این مرز مهم و تأثیرگذار در استان باشیم.

شاپور پولادی با اشاره به اینکه با رایزنی ها، پیگیری ها و مکاتبات استاندار ایلام، برگزاری مراسم اربعین حسینی از سال آینده در قانون بودجه، دارای ردیف اعتباری مشخص خواهد بود، یادآور شد: برای سال آینده ۲۰ میلیارد تومان به ایجاد زیرساخت های اربعین تخصیص خواهد یافت.

وی با بیان اینکه تلاش خواهد شد که تا اربعین سال آینده، مسیر صالح آباد مهران، چهار بانده شود و به بهره برداری کامل برسد، خاطرنشان ساخت: پیمانکار مسیر سه راهی ماربره-صالح آباد نیز مشخص شده است و امیدواریم که این مسیر نیز تا اربعین سال ۹۶ به اتمام برسد و مورد استفاده قرار گیرد.

معاون امور عمرانی استانداری ایلام با اشاره به اینکه اصلاح هندسی و رفع نقاط حادثه خیز مسیر ملکشاهی مهران در دستور کار قرار گرفته است، تصریح کرد: این مسیر امسال نقش بسزایی در کاهش بار ترافیکی به طرف مرز مهران داشت و نیازمند است که تعریض و بهسازی شود.

شاپور پولادی با بیان اینکه بهبود زیرساخت ها و تعریض، بهسازی و چند بانده نمودن راه های منتهی به مرز مهران از اولویت های اصلی ما تا اربعین سال آینده است، تأکید کرد: امیدواریم که تا اربعین سال ۹۶ بتوانیم بیشتر موانع، مشکلات و نواقصاتی که در اربعین سالجاری مشهود بود را مرتفع سازیم.

گفتنی است، در پایان این نشست خبری محمدرضا مروارید استاندار ایلام و معاونین ایشان با سعه صدر و صمیمیت به سئولات متنوع خبرنگاران پاسخ گفتند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.