ساری- شهردار نور در استان مازندران بر اساس رای صادره هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان وزارت کشور مبنی بر عدم جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز و عدم اعمال و اجرای ماده ۱۰۰قانون شهرداری ها به انفصال از پست های مدیریتی محکوم شد و بدنبال آن اعضای شورای اسلامی این شهر، سرپرست جدیدی انتخاب کردند.

شهردار «نور» برکنار شد/ سرپرست جدید معرفی شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، در این ارتباط مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری مازندران از ابلاغ حکم انفصال شهردار نور به شورای اسلامی این شهر خبر داد.

فرهاد عسکری در گفت گوی اختصاصی با  خبرنگار قدس آنلاین افزود: شعبه سوم هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان وزارت کشور حکم محرومیت از پست های حساس و مدیریتی به مدت ۲ سال را برای شهردار نور درنظر گرفته است که این حکم به شورای شهر مذکور ابلاغ گردید.

وی با اشاره به اینکه شورای شهر نور هم در یک جلسه اضطراری آقای موسوی را بعنوان سرپرست شهرداری انتخاب کرده اند، یادآور شد: شهردار نور هم دستور موقت اجرای حکم را از سوی دیوان عدالت اداری اخذ نموده تا نظر قطعی از سوی دیوان عدالت اعلام گردد.

همچنین فرماندار نور هم در پاسخ به سوال قدس آنلاین، از توقف رای مذکور از سوی دیوان عدالت اداری خبر داد و گفت: با رای دیوان عدالت در حال حاضر شهردار در محل کار خود حاضر است تا رای نهایی صادر شود.

خنجری تخلف مربوطه را متعلق به کمیسیون ماده ۱۰۰ دانست و درخواست نمود این موضوع سیاسی نشود و در فضایی بدون تنش به آن رسیدگی گردد.

انتخاب سرپرست شهرداری

گفتنی است با مصوبه شورای شهر نور، سید مجید موسوی به‌عنوان سرپرست شهرداری نور انتخاب و طی مراسمی معارفه شد.

کامران جعفری رئیس شورای اسلامی شهر نور در آیین معارفه سرپرست شهرداری نور اظهار امیدواری کرد تا شورای چهارم با صحت و سلامت امور را پیگیری نماید.

همچنین خلیل ذکایی دیگر عضو شورای شهر نور نیز در این مراسم گفت: انتظار نداشتیم در ماه‌های پایانی دوره چهارم شورا و پایانی سال، چنین جلسه ‌ای برای معارفه سرپرست جدید شهرداری داشته باشیم چرا که با برنامه‌ها و اهداف مان سازگار نبوده ولی تقدیر چنین شد.

وی با تاکید بر اینکه باید بر اساس قانون عمل کرد و به ارباب رجوع  پاسخ مناسب داد و برای حل مشکل آنان راهکار کرد، افزود: رعایت قانون باید اساس کار شورا و شهرداری باشد.

در پایان سرپرست شهرداری نور با قدردانی از اعتماد اعضای شورای شهر خاطرنشان کرد: پذیرش مسولیت شهرداری در چنین وضع و شرایطی بسیار سخت بوده و در پاسخ به اعتماد اعضای شورا و انجام تکلیف، این مسولیت را پذیرفتم.

سید مجید موسوی با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع باید در اولویت قرار گیرد، اظهار کرد: تا پایان سال، زمان زیادی باقی نمانده و باید تلاش کنیم تا از وضعیت فعلی خارج شویم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.