مشهد- دبیر ستاد برگزاری هفته پژوهش و فناوری خراسان رضوی از رونمایی ۱۵ طرح فناورانه جدید که توسط شرکت های دانش بنیان طراحی و اجرا شده بود، خبر داد.

۱۵ طرح فناورانه جدید شرکت های دانش بنیان رونمایی شد

به گزارش قدس آنلاین، عباس شیخ الاسلامی شامگاه چهارشنبه در مراسم پایانی جشنواره و نمایشگاه پژوهش و فناوری خراسان رضوی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد از تشکیل دبیرخانه دائمی هفته پژوهش خبر داد و اظهار کرد: این دبیرخانه دریک برنامه ریزی منظم، تشکیل می ‌شود تا اقدامات وسیع تری در خصوص برگزاری نمایشگاه پژوهش انجام گیرد.

وی یکی از وظایف این دبیرخانه را ادامه فعالیت های پژوهشی از طریق انعقاد تفاهم نامه و تقویت ارتباط بین صنعت، دانشگاه و دستگاه های اجرایی ذکر و بیان کرد: هدف دیگر تاسیس دبیرخانه دائمی هفته پژوهش، برگزاری باشکوه تر و پرثمرترین نمایشگاه پژوهش و فناوری در سال های آتی است.

دبیر ستاد برگزاری هفته پژوهش و فناوری خراسان رضوی گفت: این نمایشگاه به همت شبکه جامع دانشگاههای استان برگزار شد که مسئولیت برگزاری آن در سال جاری به دانشگاه آزاد اسلامی مشهد واگذار شد.

وی افزود: همزمان با این دوره از نمایشگاه پژوهش، نمایشگاه تخصصی کتابهای دانشگاهی با عرضه ۱۵ هزار جلد کتاب در رشته های مختلف علوم سیاسی، علوم اجتماعی، فنی و مهندسی و علوم انسانی نیز برپا شد.

شیخ الاسلامی گفت: هدف هفدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری این بود که نشان دهد علم باید به کارآفرینی و تولید محصول ختم شود تا کشور به پیشرفت شایسته ای دست یابد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.