اصفهان _ جانشین انتظامی استان اصفهان از آمادگی پلیس این استان برای اجرای طرح زمستانه خبر داد و گفت : کارکنان پلیس این استان شبانه روز آماده خدمت رسانی به رانندگان و مسافران جاده ای هستند.

طرح زمستانه پلیس در اصفهان آغاز شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سرهنگ حسین حسین زاده در حاشیه برگزاری مراسم طرح زمستانه پلیس راه  گفت: با توجه به اینکه استان اصفهان در مرکزیت کشور می باشد و بعنوان معبر و محل عبور چندین استان دیگر است، دارای تردد زیادی می باشد.

وی ادامه داد: ماموران پلیس اصفهان شبانه روز در خدمت مسافران جاده ای می باشند تا شاهد کاهش چشمگیر حوادث جاده ای در زمستان امسال باشیم.

سرهنگ حسین زاده افزود: در صورتی که رانندگان نکات هشداری را رعایت کنند وبا پلیس همکاری داشته باشند حوادث جاده ای کاهش می یابد.

وی اظهار داشت: اگر حادثه ای برای رانندگان اتفاق افتاد می توانند از طریق تماس با اورژانس و پلیس تقاضای کمک کنند.

حسین زاده بیان داشت: همه رانندگان می بایست آمادگی لازم برای مقابله با حوادث جاده ای غیر مترقبه را داشته باشند و سطح کارآیی و مهارت خود را افزایش دهند.

جانشین انتظامی استان اصفهان در پایان از کلیه رانندگان و مسافرانی که قصد مسافرت و تردد در زمستان را دارند خواست : علاوه بر رعایت نکات هشداری خودری خود را به تجهیزات زمستانی مانند زنجیر چرخ، لاستیک یخ شکن و ...مجهز کنند و اگر حادثه ای پیش آمد یا شاهد وقوع اتفاق ناگواری بودید خونسردی خود را حفظ کنند و از طر یق شماره تلفن های ۱۱۵ و ۱۱۰ با اورژانس و پلیس تماس بگیرند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.