وزیر امور خارجه سوریه در دیدار با فرستاده ویژه چین به این کشور بر ضرورت افزایش تلاش های جامعه بین الملل برای مبارزه با تروریسم تاکید کرد.

فرستاده ویژه چین با «ولید المعلم» دیدار کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، «ولید المعلم» وزیر امور خارجه سوریه روز چهارشنبه با «شی شیاو یان» فرستاده ویژه چین به سوریه و هیات همراه وی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار روابط دوجانبه دمشق-پکن و همچنین تحولات اوضاع سوریه و منطقه بویژه تلاش ها در زمینه مبارزه با تروریسم و دستیابی به راهکار سیاسی بحران سوریه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

ولید المعلم در این دیدار بر ضرورت افزایش تلاش های جامعه بین الملل برای مبارزه با تروریسم و اهمیت الزام کشورها و سازمان های حامی تروریسم و در راس آنها عربستان و قطر برای احترام گذاشتن به قطعنامه های شورای امنیت درباره مبارزه با تروریسم تاکید کرد.

وی همچنین بر تداوم مبارزه با تروریسم تکفیری توسط دولت سوریه و اطمینان بر پیروزی در این زمینه و تلاش برای رفع نیازهای مردم سوریه و دستیابی به راهکار سیاسی بحران این کشور بر اساس گفتگوی سوری-سوری بدون دخالت خارجی تاکید کرد.

فرستاده ویژه چین به سوریه نیز بر موضع کشورش در حمایت از بازگشت امنیت و ثبات به سوریه تاکید کرده و نسبت به حصول پیشرفت در حل سیاسی بحران از طریق گفتگو بین سوری ها تاکید نمود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.